لوگو - صنعتینو

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی - گیت دزدگیر فروشگاهی

انواع گیت فروشگاهی

برای اطلاع از قیمت‌های روز انواع تجهیزات فروشگاهی و خرید از سایت با ما تماس بگیرید: 6505622-0910 ☎️

گیت یا دزدگیر فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی، ابزاریست که برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه ها به کار می رود. به این منظور تگ هایی بر روی کالاها متصل می شود که در صورت نزدیکی به دستگاه خاصی، دستگاه مذکور بوق زده و اصطلاحاً آلارم می دهد. دستگاه مذکور، آنتن های دزدگیر فروشگاهی هستند که در خروجی فروشگاه نصب می شوند و به صورت تک آنتن، دو آنتن و چند آنتن قابل نصب هستند؛ در فروشگاه های کوچک، عمدتاً دو آنتن نصب می شود و در فروشگاه های بزرگ، بسته به عرض خروجی از تعداد بیشتری آنتن استفاده می شود. تگ هایی که بر روی کالاها چسبانده می شوند، صرفاً به وسیله ابزار مخصوصی از کالا جدا یا خنثی می شود؛ تگ های پلاستیکی به وسیله مگنت یا جدا کننده جدا شده و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند و لیبل های برچسبی نیز، توسط خنثی کننده خنثی می شوند. در دیگر مقالات سایت، توضیحات مفصلی در مورد هر کدام از این ابزارها، تکنولوژی ها و …. ارائه شده است.

گیت فروشگاهی چطور کار میکند؟

گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی به عنوان یکی از انواع تجهیزات فروشگاهی شامل آنتن های خروجی فروشگاه می باشد. برای تجهیز فروشگاه به سیستم حفاظت فروشگاهی، ابتدا آنتن های گیت را بر اساس فاصله جواب دهی در خروجی نصب می کنند، بطوریکه کل خروجی را پوشش دهد و حتی الامکان بخش کوچکی از فضای داخلی فروشگاه را تحت تاثیر قرار دهد. پس از نصب گیت، تگ ها یا لیبل ها را بر روی اجسام الصاق می کنند و اجسام را برای فروش قرار می دهند. بر روی میز هم بسته به اینکه تگ استفاده شده باشد یا لیبل، جدا کننده یا خنثی کننده قرار داده می شود تا به هنگام فروش، تگ یا لیبل کالا جدا یا خنثی شده و تحویل مشتری گردد. در صورتی که سارق کالایی را کش برود و یا حتی متصدی فراموش کرده و تگ و لیبل را بر روی کالا باقی بگذارد، به محض اینکه تگ در میدان آنتن ها قرار گیرد، تحت تأثیر امواج الکترومغناطیسی شروع به ارتعاش می کند و آنتن گیرنده با دریافت سیگنال تگ و پردازش آن، به بیزر فرمان آلارم می دهد و صاحب فروشگاه متوجه خروج غیرقانونی کالا می شود.

گیت فروشگاهی - صنعتینو

قیمت انواع گیت فروشگاهی

عوامل مختلفی مانند کشور سازنده، سخت افزار ، نوع پوشش دهی گیت فروشگاهی مازندران و… در تعیین قیمت نهایی گیت دزدگیر فروشگاهی موثر است. در ادامه به بررسی قیمت برخی از انواع گیت فروشگاهی می‌پردازیم:

قیمت دزدگیر فروشگاهی AM چینی:

با توجه به وارد نشدن گیت های AM چینی، قیمت مشخصی برای آنها وجود ندارد ولی اگر این دزدگیرها وارد بازار ایران شوند، قیمتی حدود دوازده میلیون تومان خواهند داشت.

قیمت دزدگیر فروشگاهی EM:

همانگونه که در مطالب دیگر وبسایت آرماتیس گفتیم، گیت های EM برای اغلب فروشگاه ها کارایی ندارد و بیشتر در کتابخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و نقره فروشی های بزرگ ممکن است نصب شوند. با توجه به ضعف کلی گیت های EM ، خرید برندهای متفرقه هرگز توصیه نمی شود و قیمت برندهای اروپایی و آمریکایی هم حدود چند ده میلیون تومان می باشد.

قیمت گیت فروشگاهی اروپایی:

اگر از آن دسته از دزدگیرهای فروشگاهی ساخت چین و … که به اسم کشورهای اروپایی فروخته می شوند، صرفنظر کنیم، قیمت گیت های اروپایی از حدود ده میلیون تومان شروع خواهد شد که البته این قیمت ها مربوط به گیت های RF می باشد و با توجه به قیمت مناسب گیت های AM ایرانی، به هیچ وجه خرید این گیت ها توصیه نمی شود. قیمت گیت های AM اروپایی از حدود پانزده میلیون تومان شروع می شود و تا حد چند ده میلیون تومان بالا می رود که البته برای خریدشان باید از پیش به شرکت ها سفارش داد تا وارد کنند.

قیمت دزدگیر فروشگاهی RF چینی:

قیمت گیت های آر اف چینی بدون تگ و مگنت برای مصرف کننده در حال حاضر حدود چهار میلیون تومان می باشد. منظور ما از گیت های RF چینی، گیت های سطح پایین چینی می باشد و گرنه در کشور چین گیت هایی تولید می شود که قیمتشان بسیار بالاتر هم می باشد ولی با توجه به وجود رقبای جدی ایرانی در یک سطح قیمتی بالاتر، در بازار ایران نیازی به آنها وجود ندارد. با توجه به اینکه متاسفانه در سال جاری تعداد قابل توجهی از فروشندگان پوشاک، مغازه خود را جمع کرده اند، همین گیت ها را به صورت دست دوم و بدون گارانتی با قیمت پایین می توان خرید که البته صرفا در صورت نبودن بودجه کافی توصیه به خریدشان می شود. به هر حال در صورت نیاز، می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و استعلام کنید.

قیمت دزدگیر فروشگاهی ایرانی AM و RF:

حدود یک سال گذشته قیمت گیت های ایرانی اسپینر، نسبت به گیت های چینی اختلاف قابل توجهی داشت (در حدود چهل پنجاه درصد) و همین موضوع باعث شده بود، تا تعدادی از مشتریان دزدگیر لباس، محصول چینی را ترجیح دهند. با افزایش قیمت دلار، این اختلاف قیمت بسیار کمتر شد، بطوریکه با توجه به کیفیت بالاتر گیت های اسپینر، دیگر خرید گیت های چینی توجیه چندانی ندارد. تگ های اروپایی در حال حاضر در بازار ایران تقریبا وجود خارجی ندارند، تگ های با کیفیت چینی همانند تگ سنچوری هم تقریباً بازار خود را به دیگران واگذار کرده اند. با توجه به متغیر بودن نرخ ارز تگ و لیبل ها معمولا قیمت ثابت ندارند.به همین دلیل برای استعلام قیمت های به روز با شماره های شرکت تماس بگیرید .

تجربه خریدی اقتصادی و امن با صنعتینو!

برای اطلاع از قیمت بروز انواع تجهیزات فروشگاهی و مشاوره تخصصی با تیم صنعتینو با شماره 09106505622 تماس حاصل فرمایید.

چرا استفاده از دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی اهمیت زیادی دارد؟

امروزه کمتر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی را می توان پیدا کرد که مشتری امکان بررسی و لمس کالا را نداشته و بی نیاز از حفاظت در برابر  سارقان باشد. لوازم آرایشی عمدتاً کوچک و در عین حالا قیمتی هستند و سرقت آنها برای سارقان، کار چندان دشواری نبوده و به همین میزان، کار مدیران فروشگاه آرایشی سخت تر می باشد. اولین نکته ای که در یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی باید به آن توجه کنیم، لزوم حفاظت چندگانه از کالاهاست، اکتفا به یک روش حفاظتی همچون دوربین های مداربسته، گیت‌های حفاظت فروشگاهی، دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی و مراقبت توسط نیروی انسانی هر کدام به تنهایی کافی نیست و بازده مطلوبی نخواهد داشت. نصب گیت فروشگاهی در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، اگرچه ضروری و لازم هست، کافی نیست و در کنار آن دیگر ابزارها مانند انواع دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی نیز باید به کار گرفته شوند. دومین نکته ای که در این فروشگاه ها باید آن را مد نظر قرار دهیم، ابعاد کالاها، جنس و قیمت آنها می باشد؛ در فروشگاه هایی که کالاهای بهداشتی غالب است، ابعاد کالاها بزرگ تر و قیمت نسبتا کمتر است در نتیجه استفاده از گیت فروشگاهی، ارزان تر و به صرفه تر است. از طرف دیگر فروشگاه هایی که لوازم آرایشی کالای غالب آن‌ها به شمار می روند، گیت فروشگاهی پیشرفته تر مورد نیاز است و درصد بیشتری از کالاها را باید مجهز به انواع دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی مانند لیبل های ضد سرقت نمود.

چه گیت فروشگاهی مناسب دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی است؟

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا باید کلیاتی از تکنولوژی های گیت فروشگاهی و تفاوت ها و کارکردهای آنها بدانیم.

در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، سه تکنولوژی قابل بررسی است؛ تکنولوژی RF ، تکنولوژی AM و تکنولوژی EM. اولین تفاوت این سه تکنولوژی قیمت آنهاست. به ویژه اگر  بودجه محدودی داشته باشیم، حتماً باید به این نکته توجه کنیم؛ با فرض بی تاثیر بودن برند و کمپانی و کشور محل ساخت، تکنولوژی EM گران ترین،  تکنولوژی AM میان رده و تکنولوژی RF ارزان ترین می باشد. این موضوع هم در مورد گیت فروشگاهی، هم در مورد لیبل ها و تگ ها صادق می باشد. باید مجددا تاکید کنیم که امکان دارد برند گیت فروشگاهی در قیمت تعیین کننده تر باشد. از طرف دیگر باید بدانید که همیشه پرداخت هزینه بالاتر به معنی کارایی بیشتر سیستم نیست!

انواع دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی و تاثیر آن در گیت فروشگاهی

دومین تفاوت تکنولوژی گیت فروشگاهی که در خصوص لوازم آرایشگاهی بهداشتی نمود بیشتری دارد، شکل ظاهری لیبل ها است:

  📍لیبل RF معمولاً  طول و عرض سه در چهار سانتی متر و ضخامت بسیار اندکی دارد.

  📍لیبل های AM در ابعاد یک در چهار سانتی متر و ضخامت حدوداً یک میلی متر به بازار عرضه می شوند.

  📍لیبل EM به صورت رشته‌ای طولانی با ضخامت و عرض بسیار اندک است.

 در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، تگ های سخت کاربردی ندارند پس نیازی به بررسی انواع تگ ها نیست. لیبل های تکنولوژی های مختلف گیت فروشگاهی، علاوه بر فیزیک و شکل ظاهری، تفاوت مهم دیگری نیز باهم دارند. لیبل های EM در مجاورت فلز کارایی خود را تقریباً به صورت کامل حفظ می کنند، لیبل های AM در مجاورت فلز اندکی از کارایی شان را از دست می دهند و لیبل های RF در چنین وضعیتی تقریباً هیچ کارایی نخواهند داشت و بر روی اقلام فلزی یا دارای پوشش فلزی نمی توانند استفاده شوند. آنچه از تفاوت تکنولوژی های گیت فروشگاهی و لیبل های آنها گفتیم، به این معناست که در فروشگاه های بهداشتی که کالاها عمدتاً پوشش فلزی ندارند و ابعاد بزرگ تری دارند، به راحتی می توان از گیت فروشگاهی RF استفاده کرد و در هزینه صرفه جویی نمود. استفاده از گیت AM در چنین فروشگاه هایی امنیت بیشتری ایجاد می کند ولی مستلزم اختصاص بودجه بیشتری خواهد بود. گیت های EM در فروشگاه های لوازم بهداشتی، تقریباً توصیه نمی شود و استفاده از آنها به معنای هدر دادن منابع می باشد. در فروشگاه های لوازم آرایشی که اغلب کالاها کوچک بوده و پوشش اغلبشان دارای فلز می باشد، گیت های RF تقریباً بی فایده خواهد بود و مدیر فروشگاه می بایست بین تکنولوژی AM و EM  انتخاب کند. با توجه به تفاوت قیمتی فاحش بین این دو تکنولوژی، معمولاً انتخاب EM چندان به صرفه نیست و هزینه نصب چنین دستگاهی، حتی در بعضی از فروشگاه ها از میزان سرقتی که ممکن است اتفاق بیفتد، بیشتر می شود. البته این موضوع مطلق نبوده و در فروشگاه های بسیار بزرگ و دارای محصولات بسیار گران قیمت، بهتر است که این موضوع به صورت خاص بررسی شود.

همانگونه که گفته شد، در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی، تگ های سخت کاربردی ندارند و ما ناچار هستیم که از لیبل استفاده کنیم. لیبل ها نسبت به تگ ها، گیرایی کمتری دارند و این موضوع در نصب گیت فروشگاهی باید مورد توجه قرار گرفته و جبران شود؛ فاصله بین آنتن های گیت فروشگاهی، باید کمتر در نظر گرفته شود و برند بهتر و با کیفیت تری انتخاب شود. با توجه به اینکه، کیفیت گیت های فروشگاهی، در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، نسبت به فروشگاه های دیگر، نمود بسیار بیشتری دارد، تحقیق در مورد میزان رضایت فروشگاه های لوازم آرایشی که مجهز به گیت فروشگاهی هستند، بسیار راهگشا خواهد بود. بهتر است، پرس و جو از کسانی انجام شود که کارشان مشابه کار فروشگاه  صنعتینو است. ضعف لیبل نسبت به تگ، اهمیت اثرات محیطی بر گیت فروشگاهی را نیز افزون تر می کند. همانطور که می دانیم، گیت های فروشگاهی نسبت به نویز محیط و تگها و لیبل های اطراف حساس هستند و کارکردشان در نتیجه این اثرات، ممکن است دچار مشکل شود. در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، بهتر است دکوراسیون به گونه ای طراحی شود که منابع نویز همچون ترانس ها، چراغ ها، قفسه های فلزی و همچنین تگ ها در فاصله نزدیک وجود نداشته باشد. دریافت مشاوره و راهنمایی از متخصص گیت فروشگاهی، قبل از طراحی دکوراسیون و روشنایی و … بسیار کارگشای شما خواهد بود.

بهترین دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی

دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی یکی از راه های جلوگیری از سرقت لوازم آرایشی می باشد. با توجه به این که ایران یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان لوازم آرایشی در جهان است، فروشگاه های بسیار بزرگی در سراسر جهان بدین منظور وجود دارد. همچنین به دلیل این که ابعاد این لوازم کوچک است و به راحتی در کیف جای می گیرد، کنترل و مدیریت این فروشگاه ها و جلوگیری از سرقت لوازم موجود در آن بسیار سخت می باشد. به همین منظور صنعتینو با ارائه بهترین دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی در این راستا کمک بسیاری به فروشندگان عزیز کرده و از لوازم شما به بهترین شکل ممکن محافظت می کند. برای این که بتوانید بهترین و مناسب ترین دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی را برای خود انتخاب کنید ابتدا باید با انواع دزدگیرها آشنا شوید به همین دلیل در ادامه توضیحاتی را در خصوص این دزدگیرها به شما ارائه خواهیم داد.

دزدگیر فروشگاهی - صنعتینو

نمایندگی دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی

دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی یکی از لوازمی است که کیفیت در آن اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل برای خرید این دزدگیر باید به فروشگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. از جمله ویژگی هایی که باید در هنگام خرید انواع دزدگیر فروشگاهی مورد توجه قرار دهید، عدم جعل این دزدگیر می باشد. بدین منظور می توانید این دزدگیر را از فروشگاه صنعتینو خریداری کنید. صنعتینو یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر فروش انواع دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی بوده و شما می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی این محصول را خریداری نمایید. جهت سفارش دزدگیر فروشگاه آرایشی بهداشتی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دزدگیر فروشگاهی کفش

دزدگیر فروشگاهی یکی از محصولاتی است که در گروه سیستم امنیتی قرار دارد و با نصب آن بر روی اجناسی همچون کیف و کفش می توام مانع از سرقت شد. آمارهای صورت گرفته ثابت می کند که آمار سرقت در فروشگاه هایی که از دزدگیر فروشگاهی کفش استفاده می کنند به صورت کامل از بین رفته است. فروشگاه هایی همچون کیف و کفش سود کمی دارند و سرقت یکی از این محصولات می تواند خسارات بسیاری را به فروشنده وارد کند. به همین دلیل نصب دزدگیر فروشگاهی در این فروشگاه ها الزامی می باشد. بنابراین بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت کیف و کفش استفاده از دزدگیر است. البته نمی توان هر دزدگیری را نیز برای برقراری ایمنی در فروشگاه مناسب دانست زیرا کیفیت و نوع این دزدگیر نیز اهمیت بسیاری دارد و باید به صورت اصولی و مناسب انتخاب شود.

نصب دزدگیر فروشگاهی

دزدگیرهای برچسبی و گیت ها یکی از محصولاتی است که مقاومت بسیاری دارند و شما به راحتی می توانید این دزدگیرها را بر روی اجناس خود نصب کنید. یکی از سوالاتی که به جرات می توان گفت که تمامی مشتریان از ما می پرسند این است که این تگ ها و برچسب ها قابل باز شدن هستند؟ در صورتی که دزدگیر فروشگاهی را از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری کنید می توانید از کیفیت و مقاومت آن کاملا مطمئن باشید. دزدگیرهای باکیفیت تنها با استفاده از دستگاه های مخصوص از روی محصولات برداشته می شوند و در غیر این صورت برداشتن آن بدون دستگاه به اجناس و محصولات آسیب وارد می کند. در نتیجه با خرید دزدگیر فروشگاهی از نمایندگی های معتبر و نصب آن بر روی محصولات می توانید از سرقت اجناس داخل فروشگاه خود جلوگیری کنید.

گیت دزدگیر فروشگاهی

امروزه فروشگاه های بسیاری را مشاهده می کنید که علاوه بر برند محصولات، برچسبی نیز بر روی آن ها وجود دارد. این برچسب در واقع بخشی از گیت دزدگیر فروشگاهی است که تاثیر بسیاری بر روی ایمنی فروشگاه می گذارد. در واقع گیت دزدگیر فروشگاهی دستگاهی است که در یک سمت درب خروجی فروشگاه شما نصب می شود و در هنگام خروج افراد می تواند اجناسی که دارای تگ و یا برچسب هستند را شناسایی کند. شاید شما این گیت ها را در خروجی فروشگاه ها مشاهده کرده باشید. گیت دزدگیر فروشگاهی انواع مختلفی دارد و هر کدام برای محصولات خاصی مناسب می باشد. لذا شما می توانید بر اساس نوع محصولات و کاربری فروشگاه خود بهترین دزدگیر را خریداری کنید. جهت خرید بهترین دزدگیر فروشگاهی و اطلاع از قیمت و ویژگی های این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا فروشندگان صنعتینو اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

گیت فروشگاهی مازندران - صنعتینو

دزدگیر فروشگاهی بارکد

دزدگیر فروشگاهی بارکد یکی از مدرن ترین دزدگیر فروشگاهی است که محصولات را از روی بارکد شناسایی می کند. این دزدگیرها دارای برچسب هایی هستند که هر کدام بارکد مخصوص به خود را دارد و این بارکدها در گیت ها معرفی شده اند. به همین منظور اجناسی که بدون باطل کردن این بارکدها از فروشگاه خارج شوند به راحتی توسط این گیت ها شناسایی شده و هشدار دستگاه به صدا در می آید. برچسب هایی که این بارکدها بر روی آن نقش بسته می شود، را می توانید به صورت فله ای و در تعداد بالا خریداری کنید تا هزینه آن کاهش یابد. معمولا دزدگیر فروشگاهی بارکد در فروشگاه هایی که دارای لوازم کوچک هستند همچون فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانیم : انواع تگ

قیمت لیبل دزدگیر فروشگاهی

لیبل های دزدگیر فروشگاهی قیمت های مختلفی دارد و هزینه دقیق آن بر اساس کیفیت لیبل ها تعیین می شود. بنابراین شما می توانید قیمت این محصول را بر اساس کیفیت آن در نظر بگیرید. همچنین شما می توانید این برچسب ها را به صورت فله ای و به تعداد بالا خریداری کنید تا هزینه نهایی آن کاهش یابد. در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع دزدگیر فروشگاهی در حال فعالیت هستند و از این رو هر یک از این شرکت ها از متریال های مختلفی برای تولید استفاده می کنند و دارای شرایط فروش مخصصوصی می باشند. بنابراین کیفیت برچسب ها به صورت مستقیم بر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. جهت استعلام قیمت دزدگیر فروشگاهی از طریق شماره های مندرج در سایت با صنعتینو تماس بگیرید تا فروشندگان شما را از قیمت دقیق و روز این محصول مطلع کنند.

خرید دزدگیر فروشگاهی

برای خرید دزدگیر فروشگاه راه های متعددی وجود دارد. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه خریداری کنید و یا آن را از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید. در هر دو روش خرید باید کیفیت و ویژگی های محصول ملاک اصلی باشد. از آن جا که هدف از خرید دزدگیر فروشگاهی برقراری ایمنی در فروشگاه است، میزان دقت و کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد و خرید دزدگیر فروشگاهی تقلبی و نامعتبر ضرر مالی را برای شما به دنبال دارد و نمی تواند تاثیری بر روی جلوگیری از سرقت محصولات شما داشته باشد. صنعتینو یکی از فروشگاه های بسیار بزرگ و معتبر در زمینه فروش بهترین و باکیفیت ترین دزدگیر فروشگاهی بوده و شما می توانید تنها با یک تماس این محصول را سفارش دهید. تمامی دزدگیر فروشگاهی موجود در این فروشگاه دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا بوده و کاملا تضمین شده می باشد.

گیت فروشگاهی - صنعتینو

نحوه کار دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی دستگاهی است که در خروجی فروشگاه ها نصب می شود. بر روی هر یک از محصولات و اجناس موجود در فروشگاه نیز به منظور ایمنی برچسب های مخصوص این گیت ها نصب می شود. مشتریان در هنگام خرید این گیت ها آن را تحویل خریدار می دهند و خریدار با استفاده از آهنربای مخصوص تگ ها را باز کرده و با برچسب محصولات را نیز خنثی می کند. در صورتی که کالایی بدون هماهنگی فروشنده از مغازه خارج شود، گیت های دزدگیر فروشگاهی پیش از خروج مشتری این بارکد و یا تگ ها را شناسایی کرده و زنگ هشدار دستگاه به صدا در می آید و بدین طریق فروشنده را از سرقت در فروشگاه مطلع می کند.

همه چیز درباره : دزدگیر لباس

دزدگیر فروشگاهی آرایشی بهداشتی - صنعتینو

سوالات متداول گیت فروشگاهی:

گیت فروشگاهی، ابزاریست که برای جلوگیری از دزدی از فروشگاه ها به کار می رود. طرز کار این دستگاه به این صورت است که تگ هایی که بر روی کالاها متصل می شوند در صورت نزدیکی به دستگاه گیت دزدگیر فروشگاهی باعث بوق زدن و به اصطلاح آلارم دادن  آن می شود. از نظر ظاهری حتما آنتن های دزدگیر فروشگاهی را که در مسیر خروجی فروشگاه نصب می شوند را دیده اید. این دستگاه به صورت تک آنتن، دو آنتن و چند آنتن قابل نصب هستند.

گیت فروشگاهی مازندران انواع مختلفی دارند و شما می توانید نمونه های متعددی از آن ها را در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید. با توجه به این که این گیت ها نقش امنیتی را در فروشگاه شما برعهده دارد باید کیفیت در آن لحاظ شود. به همین منظور همواره توصیه می شود که این محصول از نمایندگی های مجاز و معتبر خریداری شود. صنعتینو یکی از نمایندگی گیت فروشگاهی در مازندران است که تمامی گیت های موجود در این فروشگاه دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد. بنابراین از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت می توانید با کیفیت ترین و بهترین گیت فروشگاهی مازندران را از این فروشگاه خریداری کنید.

انواع تجهیزات وابسته گیت فروشگاهی

سلام از این که سایت ما رو برای خرید گیت فروشگاهی انتخاب کردین ممنونیم.

به طور کلی گیت فروشگاهی دو نوع RF و AM داره.

گیت فروشگاهی AM گرون تره و دقیق تر  –  گیت فروشگاهی RF هم حسنش ارزونیشه!

برای یک مغازه شما باید بسته به نوع کالایی که میخواین از سرقتش جلوگیری کنید، تگ مناسب انتخاب کنید.مثلا تگ  مخصوص لباس یا تگ مخصوص کتاب یا….عرض در مغازتون هم عامل مهمیه واسه انتخاب تعداد آنتن.هرچی عرض مغازه بیشتر باشه تعداد آنتن مورد نیاز بیشتر میشه.

آنتن همون چیزای درازی هست که دم در مغازه ها میبینید.

علاوه بر این ها اگر تگ به شکل برچسب باشه نیاز به یک تگ کش دارید.تگ کش در واقع پس از خرید مشتری و برای اینکه موقع خروج از درب آلارم به صدا در نیاد تگ رو میسوزونه. و اگر تگ از نوع سخت باشه،(یعنی از نوعی باشه که باید بعد از خرید مشتری از کالا جدا بشه) نیاز به یک جدا کننده یا مگنت دارید.

در مواقعی هم که علاقه دارید در صورت قطع برق سراسری دستگاه شما باز هم کار کنه میتونید یک یو پی اس هم بخرید.

به همین راحتی  حالا میتونید با توجه به اطلاعات داخل سایت و قیمت ها بهترین انتخابها رو بکنید و قیمت امن کردن مغازتون رو تخمین بزنید و برای سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید.

پنج نکته کلیدی در انتخاب گیت فروشگاهی :


امروزه، اکثر صاحبان فروشگاه های لباس، کم و بیش در خصوص سیستم های ضد سرقت فروشگاهی، آگاهی دارند، با این وجود داشتن اطلاعات بیشتر، آنها را در انتخاب یک گیت فروشگاهی مناسب برای فروشگاه خودشان، کمک خواهد کرد.Bohang Electronics پنج نکته کلیدی و مهم را که یک مدیر فروشگاه، باید در انتخاب گیت فروشگاهی به آنها توجه کند، بر می شمارد. در صورتی که تصمیم به خرید گیت فروشگاهی، برای فروشگاه خودتان دارید، با ما همراه باشید.

1. عملکرد مناسب گیت فروشگاهی

عملکرد گیت فروشگاهی یا به اصطلاح، دزدگیر لباس با میزان بوق کاذب پایین، گیرایی بالای تگ، اثرپذیری پایین در مقابل نویز و… مشخص می شود. شکایت اصلی صاحبان فروشگاه های لباس، تعداد بالای بوق کاذب دستگاه می باشد. بوق کاذب که تداعی کننده داستان چوپان دروغگو، می باشد ممکن است به بروز سوءتفاهم نسبت به مشتریان انجامیده و در صورت عدم برخورد صحیح، به نارضایتی مشتریان منجر شود.
دومین عامل، میزان گیرایی دستگاه و تشخیص تگ هست. اگر گیرایی دستگاه، بالا نباشد، سارقان، در کش رفتن کالاها توفیق بیشتری خواهند یافت و ضرر بیشتری متوجه مالک فروشگاه خواهد شد.

2. الزامات مغازه و تناسب با دکوراسیون فروشگاه پوشاک

دکوراسیون، برند، وسعت فروشگاه، طراحی چیدمان، کالاهایی که قرار است محافظت شوند، و … درانتخاب مدل و ظاهر گیت فروشگاهی، اهمیت دارند و یک مدیر با تجربه، می بایست، این موارد را در نظر گیرد.

3. مقرون به صرفه بودن

هدف یک مغازه دار، از خرید و نصب گیت فروشگاهی، انجام یک هزینه برای جلوگیری از یک هزینه و ضرر بالاتر هست و منطقی هست که این دو باهم تناسب داشته باشند. با این اوصاف، قیمت پارامتر بسیار مهمی به شمار می رود و به شرطی که باعث افت کیفیت و گیرایی نشود، حتماً باید در نظر گرفته شود.

4. خدمات پس از فروش

گیت فروشگاهی، همانند بسیاری از محصولات فنی دیگر، ممکن است نیاز به خدمات و تعمیر داشته باشند. به همین دلیل، صاحب یک فروشگاه، همزمان با انتخاب دزدگیر فروشگاهی، شرکت مجری گیت را نیز انتخاب می کند و بهتر است با تحقیق در مورد شرکت های مختلف، به این موضوع نیز توجه لازم و کافی را داشته باشد.


5. انتخاب تکنولوژی مناسب
گیت های فروشگاهی، به لحاظ تکنولوژی، سه نوع هستند؛ AM،RF و EM
با توجه به کالاهای فروشگاه، بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و شرکت مشاور و مجری که انتخاب کرده اید، می توانید تکنولوژی مناسب خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر، با ما تماس بگیرید.

Call Now Buttonتماس بگیرید