لوگو - صنعتینو

تگ دزدگیر

جستجو
دسته ها
دسته‌ها

مقدمه

تگ های مربوط به گیت فروشگاهی دارای انواع سخت و نرم می باشد . تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل می گردد و برای هر کالایی تگ مخصوص به خود را باید استفاده کرد. برای پوشاک از تگ های گلف، تگ صدفی، عدسی. برای کتاب، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توان آنها را سوراخ نمود از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل یا دیگر تگ های سخت در کنار گیت فروشگاهی می توان استفاده کرد.

از عوامل تاثیرگذار بر کار کرد گیت فروشگاهی RF و AM اندازه تگ سخت (hard tag) و تگ نرم (soft tag) می باشد. به این معنی که شناسایی تگ بزرگ (به قطر63 میلیمتر) توسط گیت به مراتب آسان تر از تگ متوسط (به قطر54 میلیمتر) و تگ کوچک (به قطر35 میلیمتر) است. در ضمن کیفیت سیم وخازن تگ نیز به همان نسبت برعملکرد گیت مؤثر خواهد بود.

به این ترتیب نوع تگ عامل مهمی در تنظیم فاصله بین دوآنتن گیت و تنظیمات عمومی سیستم است و انتخاب نادرست تگ به نوبه خود دلیل مهمی در ایجاد بوق کاذب و گیرائی ضعیف گیت می باشد. با در نظر گرفتن منابع نویز، فاصله ایده ال بین دوآنتن جهت استفاده از تگ سخت ( در فروشگاه پوشاک و . . . ) 130 سانتی متر و فاصله مناسب بین دوآنتن جهت استفاده از تگ نرم (لیبل امنیتی در ابعاد 4×4 سانتی متر در کتابفروشی و . . .) 110 سانتی متر خواهد بود.

 

 

چرا باید از تگ دزدگیر استفاده کنیم؟

در گذشته با وجود این که آمار سرقت در سطح پایین تری قرار داشت، فروشگاه ها از نیروهای انسانس متعددی برای مراقبت از فروشگاه و جلوگیری از سرقت استفاده می کردند. ولی امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت های فروشگاهی و بزرگ تر شدن ابعاد فروشگاه ها، جلوگیری از سرقت کار سختی بوده و نیروی انسانی نمی تواند اجناس داخل ساختمان را محافظت کند. بنابراین تگ دزدگیر یکی از محصولاتی است که وجود آن در هر فروشگاهی الزامی می باشد.

تگ چیست؟

تگ ها  به عنوان یکی از انواع پرکاربرد تجهیزات فروشگاهی اجسام سخت و مستحکمی هستند که با نصب شدن روی کالا ها امکان سرقت شان را به صفر می رسانند، زیرا در صورت خروج بی اجازه کالاهایی که روی آن ها تگ نصب شده، آنتن های گیت فروشگاهی که در ورودی فروشگاه و مغازه نصب شده اند به صدا در می آیند و فروشنده را آگاه میکنند. خاصیت انواع تگ این است که یک بار مصرف نیستند و به خاطر استحکام و کیفیت ساختی که دارند تا چندین سال میتوان از آن ها استفاده کرد و در هزینه های خرید انواع تگ صرفه جویی کرد. انواع تگ با تنوع بالا وجود دارند و در مکان های مختلف و برای اشیا مختلف کاربرد دارند.

انواع تگ های معمول بازار (تگ گلفیmm63، تگ صدفیmm54، تگ گریفmm54، تگ عدسیmm35، تگ پاندا و تگ پنسیل ) درجه1 و یا درجه 2وتگ نرمRF وAM (با نام بازاری لیبل امنیتی در3 اندازه 4×4 ،3×3 و5×5 سانتی متر) ساخت کشور چین هستند.

تگ-https://sanatino.com/

  انواع تگ ها  AM و RF

انواع تگ را میتوان به دو دسته rf و am دسته بندی کرد.

– تگ صدفی  (Dome Tag) مشكي (سياه) و سفید مناسب برای پوشاک شامل مانتو، بلوز، شلوار ، كت  و …

– تگ گلف (Golf Tag) مشكي (سیاه) و سفید مناسب برای پوشاک شامل مانتو، بلوز، شلوار،كت  و  . ….

– تگ گریف (Griffe Tag) مشکی (سیاه) و سفید مناسب برای پوشاک، شامل مانتو، بلوز، شلوار، کت و …..

– تگ مدادي (Pencil Tag) مناسب برای لباس کودک شلوار وسایر البسه به انتخاب مشتری

– تگ بندي (lanyard tag) مناسب براي كيف، كفش ، صندل و ….

– تگ سه گوش مناسب برای لباسهای کودک شال و روسری مشروط به رعايت فاصله نصب گیت ها

– تگ جواهر  (jewellery Tag) مناسب برای انگشتر النگو ساعت با استفاده از بست کمربندی  مخصوص و مشروط به رعايت فاصله نصب گیت ها

 

تگ دزدگیر سخت و نرم

تگ های دزدگیر به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی می شوند. هر یک از این دو دزدگیرها دارای ویژگی های خاص خود بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. تگ های سخت از جنس پلاستیک فشرده بوده و مداری غیرفعال در داخل آن وجود دارد. تگ های دزدگیر بیان شده در زیر از جمله تگ های سخت به شمار می رود که شما نمونه های مشابه آن را می توانید در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید.

تگ دزدگیر برچسبی

تگ دزدگیر یا RF یکی از بهترین محصول است که برای جلوگیری از سرقت محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دزدگیرها یکی از پرمصرف ترین گیت های فروشگاهی است که شما نمونه های آن را در فروشگاه ها به وفور مشاهده کرده اید. این دزدگیر شامل برچسب هایی بوده که به دزدگیر متصل است و از ورود غیرمجاز اجناس از فروشگاه جلوگیری می کند. منبع اصلی این دزدگیر در خروجی فروشگاه قرار دارد و در صورتی که هر یک از اجناس موجود در فروشگاه به همراه برچسب خارج شود بوق هشدار به صدا در می آید.

ویژگی های تگ دزدگیر برچسبی

تگ دزدگیر ویژگی های متعددی دارد و از این رو هر کدام از آن ها را می توان با اطمینان کامل در فروشگاه ها و به منظور برقراری ایمنی نصب کرد. تگ برچسبی دزدگیر از جنس کاغذ بوده و پشت آن همچون برچسب بوده و بر روی محصولات قرار می گیرد تا هویت آن را مشخص کند. این برچسب حس اطمینان بسیار بالایی را به فروشندگان می دهد و با وجود این برچسب دیگر نیازی نیست که مدام فروشگاه خود را تحت نظر داشته باشید. از تگ دزدگیر می توان در مکان هایی همچون کتاب فروشی ها، هایپر مارکت ها، عینک فروشی ها و … استفاده نمود.

انواع تگ دزدگیر

تگ دزدگیر انواع مختلفی دارد که از جمله رایج ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

تگ پنسیل

تگ مدادی

تگ گلفی

تگ عدسی

تگ صدفی

تگ یوفو

تگ شیشه ای

تگ پاندا

تگ جواهرات

 

انواع تگ-گیت فروشگاهی

 

تگ دزدگیر مدادی

تگ مدادی یکی از پرکاربردترین و برترین تگ دزدگیر است که می تواند به صورت بسیار ایده آل از فروشگاه شما در برابر سرقت محافظت کند. این دزدگیر شباهت بسیاری به مداد دارد و در بسیاری از فروشگاه ها استفاده می شود. این تگ ها رواج بسیاری دارد و اغلب فروشگاه های معتبر این دزدگیر را مورد استفاده قرار می دهند. وزن پایین تگ دزدگیر مدادی باعث می شود که بتوان از این محصول برای انواع محصولات استفاده کرد. تگ دزدگیر مدادی به دو دسته تگ مدادی معمولی و تگ فلت تولید و به بازار عرضه می شود. دزدگیر مدادی فلت حالتی کاملا تخت دارد و از این رو تغییری در ظاهر محصولات ایجاد نخواهد کرد.

 

تگ صدفی

قطر تگ های صدفی که در بازار رایج هستند، حدود پنج سانتی متر می باشد ولی به ندرت تگ صدفی بزرگ تر یا کوچک تر (مینی صدفی) هم در بازار یافت می شود. تگ صدفی معمولی اندازه مناسبی دارد، از یک سو فضای مناسبی برای قرار گرفتن مدار تگ (AM یا RF ) دارد و از سوی دیگر، تگ صدفی بر روی لباس نافرم به نظر نمی رسد. قیمت تگ صدفی، بستگی به فرکانس تگ، کیفیت ساخت تگ صدفی و برخی پارامترهای دیگر دارد.ارزان ترین تگ صدفی، تگ صدفی هشت و دو مدل بی می باشد وگران ترین تگ، تگ صدفی AM هست.

 

تگ کانسپت

تگ کانسپت یا تگ مفهومی نوع جدیدی از تگ است که باز کردن آن مستلزم جداکننده مخصوصی است که صرفاً در اختیار مدیر فروشگاه قرار دارد و با مگنت های موجود در بازار نمی توان آنها را از روی لباس جدا کرد. برای باز کردن تگ ابتدا تگ توسط ابزارمخصوصی شناسایی می شود و نرم افزار فرمان باز کردن تگ را به جدا کننده مخصوص ارسال می کند. در صورتی که کسی بخواهد تگی را که اجازه اش توسط نرم افزار صادر نشده، با جدا کننده باز کند، موفق نخواهد شد. همچنین بر خلاف تگ های رایج که با صرف نیروی زیاد یا خرید یک مگنت معمولی ممکن است بتوان باز کرد، این تگ ها به هیچ عنوان باز نمیشود و اگر هم باز شود لباس کاملا صدمه خواهد دید. این تگ فعلاً در بازار ایران موجود نبوده و قیمتش با توجه به قیمت دلار، بسیار بالاست و برای فروشگاه های معمولی صرفه اقتصادی ندارد؛ و صرفا برای فروشگاه های بزرگی که مرتباً در اتاق پرو با تگ های باز شده توسط سارقان مواجه می شوند، قابل بررسی است. همچنین در فروشگاه های که فروشنده های زیادی کار می کنند، برای جلوگیری از خطای انسانی می توان از این تگ ها استفاده کرد تا فقط تگ هایی امکان باز شدن داشته باشند که فاکتورشان صادر شده باشد.

 

 انواع لیبل ها (AM Labels)

– لیبل چسبی مناسب برای جعبه های مقوایی ادکلن سطوح صاف وشیشه ای به غیر از سطوح فلزی و اقسام ديگر كالاها

– لیبل قابدار مناسب برای نصب به اشیاءغیر فلزی(همانند عينك، قطعات طلا و جواهرات و ..) با استفاده از بست کمربندی

تگ-https://sanatino.com/

 تفاوت ليبل و تگ چيست؟

ليبل برچست ظريفي است كه بر روي كالا چسبانده ميشود. ظرافت ليبل اين امكان را ميدهد كه بر روي اجسام مختلفي نصب و يا داخل محفظه كالا جاسازي شود اما به دليل ظرافت ساختاري داراي پاسخ دهي ضعيفي است كه استفاده از آن با دستگاه دوپايه (دو آنتنه) پيشنهاد ميگردد. پاسخ دهي ليبل در مقايسه با تگ حدود 60 درصد است اما همانطور كه گفته شد ليبل را ميتوان روي برخي اشيا نصب نمود كه  نميتوان تگ را براي محافظت از آن شي ء استفاده كرد. براي مثال براي محافظت از عطر و ادكلن، نميتوان از تگ استفاده نمود اما ليبل را ميتوان بر روي شيشه عطر چسباند.

ليبل داراي قيمت بسيار نازل تري نسبت به تگ است ( حدود يك دهم قيمت تگ)، اما يك بار مصرف است و بايد هنگام فروش كالا توسط  دستگاه غير فعال ساز (Deactivator) غير فعال گردد.

تگ جسم سختي است كه معمولا داراي دو قسمت بدنه و سوزن نگهدارنده است (يا بدنه و بند نگهدارنده) و به شكل بسيار محكم روي اجسام نصب ميشود و فقط توسط دستگاه مخصوص جداساز (Detacher) از كالا جدا ميشود (برعكس ليبل كه به دليل چسبي بودن قابل جدا شدن است).

تگ به دليل بزرگي و دقت بالا تر مدارات داخلي نسبت به ليبل پاسخ دهي بسيار بهتري دارد.

تگ به علت سختي، داراي طول عمر بسيار طولاني تري نسبت به ليبل ميباشد. به شكلي كه ميتواند سالها بدون مشكل كار كند.

 

مزایا و کاربردهای تگ دزدگیر برچسبی

تگ دزدگیر به دلیل مزایای بسیار بالا و ویژگی های خاص و منحصر به فرد قابل استفاده در تمامی فروشگاه ها می باشد و شما می توانید از این دزدگیر برای انواع فروشگاه ها از جمله لباس فروشی ها، فروشگاه های کفش، کتاب فروشی، سوپر مارکت ها و … استفاده کرد. این تگ ها مزایای بسیاری دارند که از جمله مهم ترین آن ها عبارت است از:

تگ دزدگیر مانع از خروج بدون مجوز اجناس شما از فروشگاه می شود.

برقراری ایمنی با استفاده از این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

کیفیت ساخت این دزدگیرها بسیار بالا است.

تگ دزدگیر وزن پایینی دارد و هیچ آسیبی به اجناس شما وارد نخواهد کرد.

شما می توانید تگ دزدگیر برچسبی را با استفاده از دستگاه های مخصوص خنثی کنید.

 

 

 جدا کننده و خنثی کننده

اما پس از اتصال تگ ها بر روی اجناس مورد نظر باید در زمان فروش آن کالا تگ را از آن جدا نموده و کالا را به مشتری داد ، به همین خاطر برای جدا کردن تگ های سخت که قابلیت بازگشت به سیستم فروش را دارند از جداکننده مغناطیسی که تنها وسیله ای می باشد که می تواند قفل تگ را باز کند استفاده می شود و برای اجناسی که لیبل بر روی آنها قرار گرفته و دیگر قادر به جدا کردن لیبل از روی کالا نمی باشیم از خنثی کننده لیبل که لیبل را غیر فعال می کند استفاده می کنیم که هنگام فروش کالا به این دلیل که لیبل بر روی آن باقی مانده و به فروش میرسد دستگاه آلارم خود را به صدا در نیاورد و برای اقلامی که فروشنده آنها را مجاز به خارج شدن نکرده آلارم خطر به صدا در آید

 انواع غير فعال ساز ليبل (دی اکتیویتور Label Deactivator)

غير فعال ساز الکترونیکي فاصله اي(Distance Deactivator)، جهت خنثی سازی انواع لیبل (اين غير فعال ساز قادر است تا ليبل را از فاصله ي حدود 10 سانتي متري بدون نياز به تماس دادن ليبل با سطح آن غير فعال كند)

– غير فعال ساز مغناطیسی تماسي(Contact Deactivator) جهت خنثی سازی لیبل چسبی

مثال:

نام محصول : غیر فعال ساز AM الکترونیکی فاصله ای لیبل

بدون تماس (Distance Deactivator)

ورودی : 220 ولت

توان مصرفی : 25 وات

سرعت غیرفعال سازی : 60 لیبل بر دقیقه

ارتفاع غیر فعال سازی :  10 سانتی متر

– الگوریتم تشخیص تگ از لیبل

– الگوریتم تشخیص نویز

– الگوریتم ضد تداخل و همزمان سازی اتوماتیک

خنثی ساز-گیت فروشگاهی

 

توضیحات: این محصول یک غیر فعال ساز AM در فرکانس 58 کیلوهرتز است (خنثی ساز لیبل) که با  اطمینان بالایی لیبل را بدون ایجاد تماس با سطح و از فاصله 10 سانتی متری، توسط امواج الکترومغناطیسی ، غیر فعال میکند. این دستگاه شامل یک پد و یک باکس کنترل میباشد.

زمانیکه کالای دارای لیبل به پد این دستگاه نزدیک میشود، پس از غیر فعال شدن لیبل دستگاه به صورت نواختن یک آلارم، و روشن کردن یک LED ، غیر فعال شدن لیبل را اعلام میکند.

 

در ادامه برای آشنایی بیشتر با انواع تگ ها ولیبل ها تصاویری از انواع آنها به همراه توضیحات ارائه شده است:

معرفی انواع تگ و لیبل

تگ صدفی با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ صدفی با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ صدفی با قطر 54 میلی متر

استفاده از این نوع تگ ها که سطح صافی دارند در مغازه های لباس فروشی بسیار مرسوم شده است زیرا وزن کمتری نسبت به سایر تگ ها دارند و طراحی جدید تری دارند.

قطر این تگ ها حدودا 5 سانتی متر است. نام دیگر این تگ، تگ شل می باشد.

تگ صدفی سفید و مشکی AM و RF با فرکانس 3/25 . 4/75 . 8/2 و 10/2 مگاهرتز چینی

 

تگ گلفی با قطر 63 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ گلفی با قطر 63 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ گلفی با قطر 63 میلی متر

یکی از محبوب ترین و بهترین انواع تگ تگ گلفی است که به خاطر شباهت روی تگ به توپ گلف به این اسم شهرت پیدا کرده است. از خصوصیات این تگ باید به بزرگی سطح مقطع، محکم بودن و گیرایی بالایی که دارد اشاره کرد.

این تگ معمولا در مغازه های پوشاک کاربرد دارد. تگ گلفی در دو سایز بزرگ و متوسط وجود دارد.

تگ گلفی سفید و مشکی AM و RF با فرکانس 3/25 .4/75 . 8/2 و10/2  مگاهرتز چینی

 

تگ دایره ای با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ دایره ای با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ دایره ای با قطر 54 میلی متر

تگ دایره ای سفید AM و RF با فرکانس 3.25 . 4.75 . 8.2 و 2.10 مگاهرتز چینی

 

تگ پاندا با قطر 40 میلی متر

این تگ به لباس های نوزادان متصل میشود و ظاهری مثل پاندا دارد و یک سوزن به قفل آن وصل میشود.

تگ پاندا در دو فرکانس 8/2 مگاهرتز RF و 58 کیلو هرتز AM

جهت انواع پوشاک به ویژه کیف وکفش بچه گانه مناسب

می باشد.

 

تگ عدسی با قطر 34 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ عدسی با قطر 34 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ عدسی با قطر 34 میلی متر

تگ عدسی به رنگ طوسی

با فرکانس 8/2 مگاهرتز

تگ گریف با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ گریف با قطر 54 میلی متر-گیت فروشگاهی

تگ گریف با قطر 54 میلی متر

تگ گریف در دو رنگ طوسی و مشکی AM و RF

با فرکانس های 58 کیلو هرتز و 8/2 مکاهرتز

و 4/7 مگاهرتز

 

تگ عینک-گیت فروشگاهی

تگ عینک-گیت فروشگاهی

 

تگ عینک

تگ عینک در انواع RF و AM  دارای شیاری است

که دسته عینک وارد آن شده و با جدا کننده مخصوص

باز و بسته می شود.

این تگ که بسیار مورد توجه قرار گرفته است با نصب شدن روی دسته عینک از به سرقت رفتن آن جلوگیری میکند. این تگ با تگ باز کن مخصوصی باز میشود.

روی عینک های آفتابی که معمولا قیمت بالایی دارند و امکان به سرقت رفتنشان وجود دارد این نوع تگ را نصب میکنند تا فروشنده عینک متضرر نشود.

تگ مستطیل RF-گیت فروشگاهی

تگ مستطیل RF -گیت فروشگاهی

تگ مستطیل RF با فرکانس 8/2 مگاهرتز

تگ مستطیلی در دو سایز کوچک ( 4×5 سانتیمتر) و بزرگ (5×7 سانتیمتر)و در دو رنگ سفید و مشکی جهت انواع پوشاک، کیف و کفش، و کالاهای کوچک و بزرگ مناسب میباشد.

این تگ با قابلیت چسباندن برچسب روی آن ، هم با پین (جهت پوشاک) و هم با بند (جهت کیف و کفش و کالاهای حلقه دار) قابل استفاده می باشد.

 

 

 

لنیارد (بند تگ)-گیت فروشگاهی

لنیارد (بند تگ)-گیت فروشگاهی

لنیارد (بند تگ)

قابل استفاده در فروشگاه های کیف و کفش و لوازم خانگی و…

با امکان اتصال به تگ پنسیل، تگ مستطیل، تگ پاندا و …

 

جدا کننده مخصوص تگ عینک

جدا کننده مخصوص تگ عینک

 

جدا کننده مخصوص تگ عینک

 

Mفرکانس 58کیلو هرتز-گیت فروشگاهی

فرکانس 58کیلو هرتز-گیت فروشگاهی

 AMفرکانس 58کیلو هرتز

تگ نرم (لیبل امنیتی) AM در ابعاد 4×1 سانتی متر

به قطر 3 میلی متر قابل استفاده در فروشگاه های

آرایشی بهداشتی و…

کار کرد مطلوب تگ نرم AM بر فلزات و شبه فلزات

تا 70 درصد میباشد

تگ نرم (لیبل امنیتی)) RF فرکانس 8/2مگاهرتز-گیت فروشگاهی

تگ نرم (لیبل امنیتی)) RF فرکانس 8/2مگاهرتز-گیت فروشگاهی

تگ نرم (لیبل امنیتی)RF فرکانس 8/2مگاهرتز

در ابعاد 3×3 و 4×4 و 5×5 سانتی متر

قابل استفاده در فروشگاه های محصولات فرهنگی،

لوازم خانگی و سوپر مارکت ها با امکان الصاق بر

تمامی اجناس غیر فلزی که دارای بسته بندی کاغذی

یا پلاستیکی هستند.

 

 

 

 

 

تگ سنسورماتیک AM-گیت فروشگاهی

تگ سنسورماتیک AM-گیت فروشگاهی

تگ سنسورماتیک AM

با فرکانس 58 کیلو هرتز جهت انواع پوشاک مناسب می باشد

و به دلیل خاص بودن جدا کننده ، این نوع تگ از امنیت بالایی

بر خوردار است

تگ پنسیل در دو فرکانس 8/2 مگاهرتز و 58 کیلو هرتز-گیت فروشگاهی

تگ پنسیل در دو فرکانس 8/2 مگاهرتز و 58 کیلو هرتز-گیت فروشگاهی

 

تگ پنسیل در دو فرکانس 8/2 مگاهرتز و 58 کیلو هرتز

با طول 5 الی 6 سانتی متر جهت انواع پوشاک، کیف و کفش

و کالاهای کوچک مناسب میباشد. این تگ با پین و بند قابل

استفاده است

تگ شل-گیت فروشگاهی

تگ شل-گیت فروشگاهی

 

تگ شل

مدل RF و AM فرکانس کاری 8.2MHz و 58KHz

 

تگ گلف مشکی-گیت فروشگاهی

تگ گلف مشکی-گیت فروشگاهی

تگ گلف مشکی

مدل RF و AM فرکانس کاری  8.2 MHzو 58KHz

تگ پنسیل

مدل RF فرکانس کاری 8.2MHz

 

تگ عدسی-گیت فروشگاهی

تگ عدسی-گیت فروشگاهی

تگ عدسی

این تگ به علت سایز کوچکی که دارد برای اجناسی مثل لباس زیر یا کراوات استفاده میشود.

 

تگ مینی پنسیل-گیت فروشگاهی

تگ مینی پنسیل-گیت فروشگاهی

تگ مینی پنسیل

این تگ دارای اندازه ای کوچک تر از تگ پنسیل فلت می باشد که این موضوع باعث شده قدرت آن کمتر از تگ پنسیل فلت باشد.

 

تگ جوهری-گیت فروشگاهی

تگ جوهری-گیت فروشگاهی

تگ جوهری

در درون این تگ سه عدد کپسول شیشه ای حاوی رنگ مایه تعبیه گردیده که در زمان سرقت این کپسول ها شکسته و سرقت را نمایان میکنند.

 

تگ یوفو-گیت فروشگاهی

تگ یوفو-گیت فروشگاهی

تگ یوفو

با اینکه قیمت این نوع تگ اندکی بالا تر است ولی طراحی این تگ بسیار زیبا و همچنین گیرایی آن خیلی بالاست.

مدل RF فرکانس کاری  8.2MHz

 

تگ پاندا-گیت فروشگاهی

تگ پاندا-گیت فروشگاهی

تگ پاندا

مدل RF فرکانس کاری 8.2MHz

 

تگ مینی-گیت فروشگاهی

تگ مینی-گیت فروشگاهی

تگ مینی

مدل RF فرکانس کاری 8.2MHz

 

 

تگ کارتی-گیت فروشگاهی

تگ کارتی-گیت فروشگاهی

تگ کارتی

مدل RF فرکانس کاری  8.2MHz

 

تگ عینک-گیت فروشگاهی

تگ عینک-گیت فروشگاهی

تگ عینک

مدل RF و AM فرکانس کاری  8.2MHz و 58KHz

 

این نکته را در نظر داشته باشید به ازای کم شدن قطر تگ، میزان گیرایی و کیفیت آن نیز کمتر میشود زیرا تعداد دور سیم پیج های درون آن کمتر میشود. البته برای رفع این مشکل در تگ های کوچک کارشناسان نصب عرض آنتن های خروجی را باریک تر میکنند تا دقت گیت فروشگاهی بالاتر رود. شما میتوانید اطلاعات لازم در مورد انواع تگ و خصوصیات آن ها را از فروشنده دریافت کنید و با آگاهی کامل تگ مورد نظرتان را خریداری کنید.

بیشتر بخوانیم : تگ لباس

 

تگ-https://sanatino.com/

 

نحوه عملکرد تگ دزدگیر لباس

نحوه عملکرد تگ دزدگیر بدین صورت است که این برچسب به دستگاه دزدگیر شناسانده شده و در صورتی که محصولات فروشگاهی دارای برچسب بدون مجوز از این دستگاه عبور کند دستگاه با استفاده از هشدار فروشنده را مطلع خواهد کرد. این دزدگیر دارای دستگاه خنثی کننده برچسب است و فروشنده اجناسی که مشتری خریداری کرده و هزینه آن را پرداخت می نماید را از زیر این دستگاه می گذراند و بدین صورت برچسب آن غیر فعال شده و مشتری می تواند اجناس را بدون هیچ مشکلی از فروشگاه خارج کند.

 

خرید تگ دزدگیر برچسبی

بسیاری از فروشگاه ها برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه های خود از تگ دزدگیر برچسبی استفاده می کنند. ولی نکته ای که در این میان اهمیت بسیاری دارد، کیفیت این دزدگیرها می باشد. تگ های دزدگیر انواع مختلفی دارد که در این میان تگ دزدگیر مدادی بسیار پرفروش است. به همین منظور شما باید بر اساس نوع فروشگاه خود و محصولات موجود در آن دزدگیر مناسب را خریداری کنید. صنعتینو یکی از مراکز بسیار مجاز و معتبر در زمینه فروش انواع گیت فروشگاهی و دزدگیر بوده و شما می توانید تنها با یک تماس محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

تگ باز کن:

برای جدا کردن انواع تگ به دستگاهی برای باز کردن آن ها نیاز است. تگ باز کن های فروشگاهی با مگنت های بسیار قوی با قدرت  8000 گاوس – 9000 گاوس -11000 گاوس موجود هستند که انواع تگ به آن ها می چسبند و به سرعت باز میشوند و از لباس جدا میشوند.

البته باید توجه کنید انواع تگ را باید جاهایی قرار داد که امکان برش لباس و خارج کردن آن وجود نداشته باشد مثلا در صورتی که تگ روی سر آستین یا لبه لباس قرار گیرد با بریدن آن قسمت امکان سرقت لباس وجود دارد و نکته ی دوم تعبیه انواع تگ در جاهایی که کمترین ضربه و آسیب را ببینند. در صورتی که تگ ها از لباس جدا نشوند و کسی قصد خارج کردن آن را داشته باشد گیت فروشگاهی آلارم میدهد و فروشنده را آگاه میکند.

قیمت انواع تگ:

همان طور که در بالا عنوان کردیم، تگ دزدگیر انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد. به همین دلیل برآورد قیمت دقیق و ثابت برای این محصول وجود ندارد. فاکتورهایی همچون کیفیت تگ دزدگیر، متریال به کار رفته، ابعاد دزدگیر و … از جمله مواردی است که بر روی قیمت تگ دزدگیر تاثیر می گذارد. ولی از آن جا که ایمنی محصولات اهمیت بسیاری دارد، توصیه می کنیم در هنگام خرید این محصول ابتدا به کیفیت و نحوه ساخت آن توجه کرده و سپس قیمت آن را استعلام کنید.

انواع تگ را به صورت مختصر معرفی کردیم و قیمت های آن ها را نیز بررسی کردیم. اگر قصد خرید تگ های ضد سرقت، گیت های فروشگاهی، دستگاه تگ باز کن، دستگاه های حضور و غیاب و … دارید میتوانید به صنعتینو مراجعه کنید. مجموعه ی صنعتینو ارائه دهنده ی انواع تگ و دستگاه های تگ باز کن و گیت های فروشگاهی هستند. شما میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه ی بزرگ برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تگ برای فروشگاه یا مغازه تان به شما کمک کنند.

همچنین در مورد محل نصب تگ ها و گیت ها نیز آموزش های لازم را ارائه میکنند.

تمامی محصولات این شرکت گارانتی و خدمات پس از فروش دارند پس برای خرید از این مجموعه تردید نکنید و تجهیزات مورد نیازتان را از این مجموعه سفارش دهید. این مجموعه ی با تجربه سال هاست در راستای محصولات با کیفیت و کاربردی تلاش میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

Call Now Buttonتماس بگیرید