لوگو - صنعتینو

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد

راهنمای سریع خرید دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد

سلام از این که سایت ما رو برای خرید دستگاه حضور غیاب یا کنترل تردد انتخاب کردین ممنونیم.

دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند.

روشهای معمول شناسایی عبارتند از: ۱-شناسایی از طریق کارت پرسنلی ۲- شناسایی از طریق اثر انگشت ۳- شناسایی از طریق تشخیص چهره

طبیعتا دستگاهی که روش های متنوع تری رو برای شناسایی استفاده میکنه معمولا گرون تره.

از اونجایی که شناسایی با تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت بدون خطا هست و احتمال تقلب در اونها بسیار بسیار پایینه ، اولویت اکثر مشتریان استفاده از دستگاه حضور غیاب با چنین قابلیت هایی هست.

یک شرکت یا سازمان یا هر جایی که میخواد از این سیستم ها  برای نظم دهی به عبور و مرور کارمندان یا پرسنلش  استفاده کنه بر اساس تعداد نفرات و میزان تردد های روز مره  و تعداد شعبات خودش میتونه دستگاه های خودش رو انتخاب کنه.

نحوه تخلیه اطلاعات عبور و مرور افراد عموما به دو طریق هست: ۱-برداشت اطلاعات از روی دستگاه به وسیله فلش ۲-اتصال دستگاه به شبکه و ثبت آنی هر تردد در نرم افزار

نرم افزار حضور و غیابی هم که همراه دستگاه ارائه میشه چند نسخه داره.تفاوت نسخه های مختلف در تعداد ادمین های قابل تعریف و تعداد پرسنل قابل تعریف در نرم افزار هست.نسخه عمومی رایگان هست.

در مواقعی که علاقه دارید در صورت قطع برق سراسری دستگاه شما باز هم کار کنه میتونید یک یو پی اس هم بخرید.

با همین اطلاعات و به همین راحتی  حالا میتونید با توجه به اطلاعات داخل سایت و قیمت ها بهترین انتخابها رو بکنید و قیمت نظم دادن به سازمانتون رو تخمین بزنید  و برای سفارش یا مشاوره با ما تماس بگیرید.

تشخیص چهره+ اثر انگشت+ کارت
اثر انگشت + کارت
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره + کارت
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
دستگاه حضور و غیاب کارت + رمز عبور
Call Now Buttonتماس بگیرید