لوگو - صنعتینو

قیمت گیت فروشگاهی

جستجو
دسته ها
دسته‌ها
قیمت گیت فروشگاهی

قیمت گیت فروشگاهی – مقدمه

در این مقاله قصد داریم درباره قیمت گیت فروشگاهی یا قیمت دزدگیر لباس صحبت بکنیم.حتماً شما با یکی از این عبارات و سوالی که در ذهن دارید به این مقاله رسیده اید:قیمت گیت فروشگاهی- قیمت دزدگیر فروشگاهی- قیمت دزدگیر لباس- قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی – قیمت گیت های فروشگاهی -لیست قیمت گیت فروشگاهی – گیت فروشگاهی قیمت –  قیمت گیت – قیمت گیت ضد سرقت فروشگاهی – قیمت گیت فروشگاهی am – قیمت انواع گیت فروشگاهی

ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تمامی سوالات شما درباره محاسبه قیمت تمام شده مجهز کردن یک فروشگاه به گیت فروشگاهی و تجهیزات وابسته اش صحبت کنیم.  پس حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

برای آنکه متوجه شوید مجهز کردن مغازه تان به گیت فروشگاهی چقدر هزینه برمی دارد، در ابتدا بایستی به چند سوال پاسخ دهید. پاسخ شما به این سوالات مبنای محاسبه قیمت تمام شده این کار خواهد بود.

قیمت گیت فروشگاهی – سوالات

سوالاتی که بایستی قبل از خرید به درستی و به طور دقیق و با مشاوره با کارشناس پاسخ داده شود به قرار زیر است:

سوال اول: می‌خواهید گیت فروشگاهی نو خریداری کنید یا گیت فروشگاهی دست دوم؟

در رابطه با پاسخ به سوال اول بایستی گفت ما در این باره به طور کامل در مقاله ای با عنوان گیت فروشگاهی دست دوم توضیحات مفصلی داده‌ایم . توصیه می‌کنیم برای رسیدن به پاسخ این سوال آن مقاله را حتما مطالعه کنید.

گیت فروشگاهی دست دوم

 

 سوال دوم:  می‌خواهید از گیت فروشگاهی ایرانی استفاده کنید یا گیت فروشگاهی خارجی؟

در پاسخ سوال دوم بایستی گفت  از آنجا که شرکت های تولید کننده ایرانی تجهیزات فروشگاهی مانند گیت فروشگاهی قادر خواهند بود پس از فروش گیت فروشگاهی به شما پشتیبانی های لازم را جهت تعمیر و نصب دستگاه انجام دهند، لذا خریداری گیت فروشگاهی از تولید کننده ایرانی را توصیه می کنیم اما شما در انتخاب این امر مختار خواهید بود.

 

 سوال سوم:  اگر تصمیم دارید گیت فروشگاهی خارجی استفاده کنید می‌خواهید دزدگیر فروشگاهی چینی تهیه کنید یا اروپایی و امریکایی؟

در پاسخ سوال سوم نیز باید گفت طبیعتاً قیمت گیت فروشگاهی چینی نسبت به قیمت گیت فروشگاهی اروپایی و یا آمریکایی به مراتب ارزانتر است.  و قطعاً به طور کلی کیفیت گیت های فروشگاهی اروپایی و آمریکایی بالاتر از گیت فروشگاهی چینی خواهد بود.

اما این امر در برخی مواقع استثنائاتی هم دارد چراکه ممکن است بعضی مواقع گیت فروشگاهی چینی از گیت فروشگاهی اروپایی و آمریکایی نیز بهتر عمل کند و تشخیص این امر بر عهده کارشناس است.

اما مشکلی که هر دوی این موارد دارند آن است که گارانتی لازم درباره این دستگاه ها وجود ندارد و شرکتهای تامین کننده تنها کاری که در صورت خرابی دستگاه شما انجام می دهند معمولا تعویض قطعات یا برد دستگاه خواهد بود و البته در بسیاری از موارد هزینه این امر بسیار زیاد خواهد شد.

پس بازهم خرید گیت فروشگاهی ایرانی را توصیه می‌کنیم.

 

 سوال چهارم: چه تکنولوژی برای مغازه شما و کالای شما مناسب تر است؟ تکنولوژی ای ام یا تکنولوژی آر اف؟

در پاسخ سوال چهارم و اینکه چه تکنولوژی مناسب مغازه شما و کالای شما هست زیر مفصل بحث کرده ایم که شما را دعوت می کنم تا آن مقالات را حتما مطالعه بفرمایید.

خصوصیات گیت فروشگاهی RF در یک نگاه

 

خصوصیات گیت فروشگاهی AM در یک نگاه

 

اما به طور کلی انتخاب تکنولوژی لازم بستگی به بودجه شما و دقت لازم شما و کالای شما مغازه های اطراف دارد.

اما چیزی که به طور قطع می توان گفت آن است که استفاده از تکنولوژی rf  ارزانتر است تکنولوژیam  خواهد بود.

 

 سوال پنجم:  با توجه به نوع کالا شما بهتر هست از لیبل استفاده کنید یا تگ؟

 

در پاسخ به سوال پنجم باید گفت در صورتی که شما قصد دارید پس از فروش کالا به مشتری دزدگیر را از کالا جدا کنید، پس شما باید تگ بخرید.

و در صورتی که قصد ندارید پس از فروش کالا به مشتری دزدگیر را از کالا جدا کنید بایستی لیبل تهیه بفرمایید.

درباره هزینه این امر باید گفت اگر شما از تگ سخت استفاده کنید یک بار هزینه خواهید کرد و همواره تگ ها نزد خودتان باقی می ماند. چرا که پس از فروش کالا آنها را از کالا جدا می کنید و به یک کالای دیگر الصاق می کنید.

و البته قیمت تمام شده تگ ها نسبت به لیبل ها چندین برابر است.

اما اگر از لیبل استفاده کنید شما مجبور هستید به ازای هر کالایی که می فروشید و به ازای آن کالای جدیدی در مغازه خود قرار میدهید باز هم لیبل خریداری کنید و این کار همیشگی شما خواهد شد.

البته انتخاب تگ و یا لیبل به کالا هم ربط دارد.

مثلا در کالایی مثل کتاب معمولا از لیبل استفاده می شود چرا که به راحتی در پشت جلد کتاب چسبانده میشود و یا برای لباس لیبل معمولاً استفاده نمی‌شود و از تگ استفاده می‌شود چراکه نتوان آن را به راحتی از کالا جدا کرد.

قیمت گیت فروشگاهی
قیمت گیت فروشگاهی

 

 سوال ششم: در صورت استفاده از تگ و لیبل تجهیزات جانبی لازم از چه قرار است؟

در پاسخ به سوال بعدی و آنکه در صورت استفاده از تگ و یا لیبل از چه تجهیزات جانبی باید بهره ببرید باید گفت:

اگر لیبل rf  تهیه می کنید نیاز به یک خنثی کننده لیبل rf نیز دارید

اگر لیبل am تهیه میکنید نیاز به یک خنثی کننده لیبل am نیز دارید

اگر از تگ rf و یا am استفاده می کنید نیاز به یک جداکننده تگ دارید

 

 سوال هفتم:  برای پوشش دهی کامل عرض درب مغازه چند آنتن لازم هست؟

در پاسخ به سوال بعدی هم باید گفت هرچه درب مغازه شما عریض تر باشد به تعداد آنتن بیشتری احتیاج دارید محدوده پوشش دهی هر آنتن مشخص است.

در صورتی که عرض درب مغازه را به کارشناس گیت فروشگاهی بگویید او به شما خواهد گفت که چند آنتن لازم دارید.

البته خودتان هم با مطالعه مشخصات آنتنها این امر خواهید فهمید.

 

 سوال هشتم:  میخواهید از تجهیزات دسته دوم بهره ببرید یا تجهیزات نو و دست اول؟

پاسخ آخرین سوال درباره اینکه میخواهید از گیت فروشگاهی دست دوم و یا تجهیزات دست دوم بهره ببرید یا از گیت فروشگاهی نو و تجهیزات دسته اول، قطعاً توصیه ما به شما استفاده از دستگاه های نو خواهد بود. چراکه هم کیفیت بالاتری دارد هم گارانتی معتبری دارد ضمن اینکه در بسیاری از مواقع هزینه هایی که صرف تعمیر دستگاه های دست دوم می شود وقتی با قیمت اولیه تجهیزات دست دوم جمع می گردد، از قیمت تجهیزات دسته اول بسیار بیشتر می‌شود. در حالی که شما هیچ چیز به دست نیاورده اید و امنیت مغازه شما کاملاً مخدوش است.

 

قیمت گیت فروشگاهی – مثال

مثال ۱:  فرض می کنیم شما یک مغازه ل لباس فروشی  باعرض درب یک و نیم متر دارید و تقریبا هزار قطعه لباس نیز دارید.

در صورت استفاده از تکنولوژی rf شما نیاز به موارد زیر دارید:

گیت فروشگاهی rf با دو آنتن

هزار عدد تگ مثلا از نوع تگ صدفی

۱ عدد جدا کننده مغناطیسی تگ

 

با کلیک بر روی هرکدام از لینک های فوق می‌توانید قیمت تجهیز فروشگاه خود را در این مثال به دست آورید. ضمن آنکه بستگی به شهر شما و شرکتی که از آن تجهیزات را خریداری می کنید هزینه نصب نیز متغیر است اما معمولاً این هزینه چیز زیادی نیست و در حدود 100 الی ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

 مثال ۲:  فرض می کنیم شما یک مغازه کتابفروشی دارید با عرض درب یک و نیم متر و تقریبا هزار عدد کتاب در انبار یا مغازه شما موجود است. در صورت استفاده از تکنولوژی rf شما نیاز به موارد زیر دارید:

گیت فروشگاهی rf با دو  آنتن

هزار عدد لیبل  rf

۱ عدد خنثی کننده لیبل rf

 

حال اگر در هر دو مثال فوق به جای آنکه بخواهید از تکنولوژی آراف استفاده کنید و مایل باشید از تکنولوژی استفاده کنید میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک های زیر به تجهیزات بی ام و قیمتشان آگاه شوید.

گیت فروشگاهی am با دو آنتن

تگ صدفی am

لیبل am

خنثی کننده لیبل am

 

در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به مشورت حتما با ما تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بهترین ها یاری دهیم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

Call Now Buttonتماس بگیرید