لوگو - صنعتینو

جک پارکینگی یال

جستجو
دسته ها
دسته‌ها
جک پارکینگی یال


با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار و وسایل اتوماتیک مرسوم شده است و دیگر مانند گذشته انجام همه ی کار ها بر دوش انسان ها نیست. امروزه استفاده از وسایل غیر اتوماتیک توجیه منطقی ندارد زیرا سرعت پیشرفت تکنولوژی بالا رفته است و اگر همسو با آن حرکت نکنیم در انجام کارها باز می مانیم و مجبور به صرف وقت و هزینه های زیادی میشویم. جک پارکینگی از وسایلی است که پس از تولید بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این مطلب میخواهیم بدانیم جک پارکینگی یال چیست و چه کاربردی دارد؟ و به این پرسش نیز پاسخ خواهیم داد جک پارکینگی مناسب برای چه دربی است؟   لطفا تا پایان این مطلب همراهی مان کنید زیرا اطلاعات کاملی از این محصول در اختیارتان قرار خواهیم داد.

جک پارکینگی یال-https://sanatino.com/

جک پارکینگی یال چیست؟

شاید بعضی از افراد با جک پارکینگی یال آشنایی نداشته باشند، ما در این مطلب ویژگی ها و قیمت جک پارکینگی یال و انواع آن را بررسی میکنیم. جک پارکینگی یال نوعی جک پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی است و قابل رقابت با محصولات خارجی است. در ضمن قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر آن، این جک ساخته ی دست هموطنان خودمان است و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود و همین عامل است که بر قیمت این جک پارکینگی اثر گذاشته است.
جک پارکینگی یال-https://sanatino.com/

مقایسه انواع جک پارکینگی

به صورت کلی انواع جک پارکینگی را بر اساس نوع کارکرد، دسته بندی می کنند. به همین منظور دو دسته بندی کلی از جک پارکینگی به شرح زیر وجود دارد:

  1. جک پارکینگی الکترومکانیکی:

جک های الکترومکانیکی، جک هایی هستند که بوسیله گیربکس و با کمک قدرت برق توان لازم برای باز و بسته کردن در پارکینگ را به دست می آورند. از آن جا که در ساختمان های مسکونی و اداری کم واحد متقاضی زیادی دارند، تولید آن ها نیز بالا بوده و شرکت های داخلی نیز به تولید آن ها مشغول شده اند. جدای از مقرون به صرفه بودن، استهلاک این سیستم نسبت به سیستم هیدرولیکی بیشتر است. جک پارکینگی یال، از انواع با کیفیت جک الکترومکانیکی می باشد.

  1. جک پارکینگ هیدرولیکی:

ظاهری شبیه جک های الکترومکانیکی دارند اما کارکرد آن ها کاملا متفاوت است. همانگونه که از نام آن ها مشخص است، در محفظه ی استوانه ای آن ها روغنی وجود دارد که به آن نیرو وارد می شود. سپس این روغن با فشار، پیستون داخل استوانه بزرگ را به حرکت در می آورد. استفاده از جک هیدرولیکی در مجتمع های پر تردد توصیه می شود. این جک ها قیمت بالایی داشته و خلاف جک الکترومکانیکی در مناطق سردسیر کارکرد بهتری دارند.

انواع جک پارکینگی یال

این جک ها موتور های بسیار قوی دارند و در دو نوع x1  و  x2 تولید شده است و مطابق با آب و هوای کشور خودمان تولید شده است. این جک ها تفاوت هایی در کورس شفت با  هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

X1: این نوع جک الکترومکانیکی است و توانایی باز کردن دو لنگه درب با عرض 4 متر را دارد. شفت این جک 45 سانتی متری است و قدرت موتور آن 220 ولتاژ است.

X2: این جک با موتوری قدرتمند تولید و عرضه میشود، قدرت موتور این جک 220 ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیات این جک ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن آن است. این جک ها با گذشت مدت زمان 17 ثانیه درب را باز و بسته میکند ولی اشکال این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط 10 بار میتواندد باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی کم تردد استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها 30 سانتی متر می باشد.

این جک های ایرانی قادر هستند که هر کدام از آن ها یک لنگه درب به وزن 350 کیلوگرم را جابجا میکند.

جک پارکینگی یال-https://sanatino.com/

بیشتر بخوانیم : قیمت جک پارکینگی

قیمت جک پارکینگی یال

قیمت این جک نسبت به سایر جک ها خیلی مناسب تر است و عرصه را برای حضور سایر جک ها تنگ کرده است. جک ها این تجهیزات دوست داشتنی به کمک بشر آمدند ونیاز به نیروی انسانی را حذف کرده اند. قبل از تولید جک ها باز و بسته کردن درب های طویل و سنگین کاری بسیار طاقت فرسا و سخت بود اما امروزه با وجود این جک ها درب ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند.

قیمت این جک پارکینگی بستگی به تجهیزاتی مثل سنسور ها، چراغ های هشدار دهنده و ریموت کنترل، مدار فرمان و باکس و ترانس و قدرت موتور تعیین میشود.

هرچه مجهز تر باشد به تبع قیمت آن نیز بالاتر می رود. اما به طور کلی قیمت جک پارکینگی یال که به دست هموطنان خودمان تولید میشود نسبت به نمونه های وارداتی خارجی بسیار مناسب تر است. شاید همین قیمت جک پارکینگی یال است که باعث استقبال از این محصول شده است زیرا قیمت جک پارکینگی در مقابل جک های خارجی با همین ویژگی ها کمتر است.

جک پارکینگی یال-https://sanatino.com/

مزایای استفاده از جک پارکینگی یال

  • این جک با داشتن بازوی قفل شونده در مقابل فشاری که در جهت مخالف به آن وارد می شود مقاومت می کند و برای این کار نیازی به قفل برقی ندارد.
  • می تواند تردد های بالا را به خوبی مدیریت کند.
  • زیبا، مطمئن و مقرون به صرفه است.
  • قیمت این جک ها نسبت به نمونه خارجی کمتر و بسیار با کیفیت است و طراحان این جک به خاطر اطمینان از کیفیت این محصول را با
  • ۲۴ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می دهند.
  • جک پارکینگی یال برای درب های دو لنگه با طول بین ۳ تا ۴ متر و درب های سنگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم مناسب است.
  • با استفاده از جک پارکینگی یال در هنگام قطع برق، پشت در نمی مانید و با استفاده از خلاص کن می توان به صورت دستی درب را باز و بسته کرد.
  • دارای بازو محرکه ای است که بدون وقفه می تواند کار کند.
  • از جنس آلومینیوم و با پوشش رنگ پلی استر است.
  • موقع باز و بسته شدن از دو سرعت اولیه و ثانویه استفاده می کند.

چگونگی کارکرد جک پارکینگی

در این مطلب می خواهیم در مورد کارکرد جک پارکینگی اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان این مطلب قرار دهیم. درب های قدیمی که به طور سنتی باز و بسته  می شوند از امنیت چندانی برخوردار نیستند و هر لحظه ممکن است با ترفند های ساده باز شوند، اما جک های پارکینگی که قرار است در این مطلب به خوبی به آن ها بپردازیم سطح ایمنی ورودی ها را با کنترل باز و بسته شدن درب ها بالاتر می برند. علاوه بر تامین امنیت، باعث سهولت در باز و بسته کردن درب ها نیز می شود یعنی دیگر نیازی نیست برای هربار ورود و خروج، از ماشین پیاده شوید و درب های بزرگ و سنگین را باز و بسته کنید، تنها کافی است با استفاده از ریموت از راه دور درب را باز کنید. در ادامه به نحوه ی عملکرد جک پارکینگی خواهیم پرداخت.

جک پارکینگی چگونه کار میکند؟

یک موتور الکتریکی با منبع تغذیه ی ای سی و دی سی باعث می شود جک ها باز و بسته شوند، با فشردن دکمه ی ریموت دستور باز و بسته شدن به مدار فرمان ارسال می شود، سپس پیغام باز شدن به بازوهای جک فرستاده می شود که باعث حرکت درب می شود.

جک پارکینگی مجهز به سنسور تشخیص شی یا مانع است و در صورتی که شخص یا ماشین یا یک شی میان درب قرار گرفته باشد از بسته شدن آن جلوگیری می کند. این سنسور یا فتوسل تجهیزات کوچکی هستند که روی دیوار به صورت جفتی در مقابل هم قرار داده می شوند تا در صورت تشخیص مانع، اجازه بسته شدن درب صادر نشود.

جک پارکینگی همچنین دارای یک سیستم هشدار دهنده نیز هست، این سیستم یک فلاشر است که هنگام عملکرد جک و باز و بسته شدن درب را با روشن و خاموش شدن به افرادی که قصد ورود یا خروج دارند اطلاع می دهد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که همواره عملکرد صحیح فلاشر را بررسی کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

 

قیمت جک پارکینگی-صنعتینو

نحوه ساخت و عملکرد جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال با استفاده از موتورهای الکترومکانیکی و الکتروموتور پر قدرت قادر است در هایی تا وزن 400 کیلوگرم را باز و بسته کند. موتور جک پارکینگی یال، با استفاده از برق و انتقال قدرت آن به مجموعه گیربکس عمل باز و بسته کردن را انجام می دهد. با اینکه این جک مکانیکی نمونه ای از جک پارکینگی اتوماتیک Ace پروتکو اما شرکت یال با هوشمندی این محصول را تبدیل به انتخابی مطمئن برای مشتری داخلی کرده است. از جمله اینکه با ارتقا کیفیت قطعات و مواد، این محصول در شرایط آب و هوایی ایران عملکرد بی نقصی ارائه می دهد. مغزی‌هایی از جنس برنج، طراحی به روز و مدارفرمانی هوشمند جک پارکینگی یال حتی از برخی محصولات خارجی نیز کیفیت بالاتری ارائه می دهد.

محبوب ترین مدل جک پارکینگی

شاید انتخاب محبوب ترین مدل جک پارکینگی کمی سخت باشد زیرا چگونگی انتخاب جک پارکینگی به نیاز خریدار، نوع ورودی، میزان هزینه ای که قرار است برای خرید جک پارکینگی صرف شود، تجهیزات و امکانات جک و … بستگی دارد. اما می توانیم به مشخصات یک جک پارکینگی محبوب اشاره کنیم.

  • یک جک پارکینگی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که بتوان آن را محبوب نامید؛ از ویژگی های یک جک پارکینگی محبوب این است که: بتواند درب های سنگین را به راحتی حرکت دهد،
  • قابلیت تنظیم زمان باز و بسته شدن درب های تک لنگه و دو لنگه را داشته باشد،
  • دارای موتور قدرتمند باشد که به صورت دائمی بتواند درب را باز و بسته کند،
  • قابلیت نصب روی درب های عریض را داشته باشد،
  • دو سرعته باشد که این قابلیت به درب کمک میکند که یک دفعه بسته نشود،
  • بازوهای مکانیکی قدرتمند داشته باشد،
  • دارای تجهیزاتی مثل فلاشر، چشمی، ریموت و … باشد

و همچنین مدار فرمان آن عملکرد مناسبی داشه باشد.

نصب جک پارکینگی

نصب جک پارکینگی امری تخصصی است که نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. چگونگی نصب جک پارکینگی تاثیر زیادی بر عملکرد صحیح آن دارد پس باید این کار را به شرکت های معتبر بسپارید.

قبل از نصب جک پارکینگی باید چند مورد را بررسی کنید؛

اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که جک پارکینگی را باید متناسب با وزن درب انتخب کنید.

استحکام درب و لنگه ها بر عملکرد جک پارکینگی اثر می گذارند. در صورتی که درب مستحکم نباشد ممکن است جک به راحتی آن را باز و بسته نکند.

درب باید بدون هیچ مانعی به صورت یکنواخت و روان حرکت کند، در غیر اینصورت باید با انجام جوشکاری یا تراشکاری مانع را برطرف کنید.

قبل از نصب جک پارکینگی از سلامت لولا ها مطمئن شوید.

بیشتر بخوانیم : دزدگیر لباس

جک پارکینگی یال

در این مطلب می خواهیم در مورد جک پارکینگی یال و نحوه ی نصب و فروش آن اطلاعات لازم را در اختیار خوانندگان این مطلب قرار دهیم. جک پارکینگی یال که یکی از بهترین و با کیفیت ترین جک های تولید شده ایرانی است دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر جک ها متمایز می کند. مهم ترین ویژگی این جک ایرانی، قیمت مناسب آن در مقایسه با کیفیت بالا و قابل قبول آن است. جک پارکینگی یال جایگزین مناسبی برای جک های تولید شده اروپایی با هزینه ی گزاف است. جک پارکینگی یال تنها جک تولید داخل نیست اما رقیب جدی برای دیگر جک های ایرانی به حساب می آید. به دلیل قدرت بالا و امکاناتی که این جک دارد می توان آن را روی درب های عریض و سنگین نیز نصب کرد.

جک پارکینگی یال

در ادامه ی مطلب در مورد فروش و نصب این جک ایرانی خواهیم گفت، لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

فروش جک پارکینگی یال

اگر شما قصد خرید جک پارکینگی دارید و جزو کسانی هستید که معیارتان برای انتخاب جک کیفیت آن است انتخاب های متعددی خواهید داشت اما اگر هنگام انتخاب جک، قیمت آن اهمیت بیشتری برایتان دارد ما به شما جک پارکینگی یال را پیشنهاد می کنیم. البته اگر جزو دسته ی اول هستید نیز می توانید با آسودگی خاطر جک پارکینگی یال را خریداری کنید زیرا کیفیت و قدرت آن آنقدر قابل قبول است که یقینا رضایت شما را جلب خواهد کرد. فروش جک پارکینگی یال به عنوان یک نمونه ی با کیفیت و قیمت مناسب تولید داخل توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده به فروش می رسد. یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی تولید و فروش جک پارکینگی یال شرکت صنعتینو می باشد. این شرکت در تلاش است با تولید محصولات با کیفیت و فروش آن ها رضایت حداکثری خریداران را جلب نماید.

نصب جک پارکینگی یال

اکنون می خواهیم در مورد اهمیت نصب صحیح جک پارکینگی یال بگوییم، در صورتی که نصب جک پارکینگی با رعایت و اجرای نکات انجام نشود ممکن است عملکرد آن دچار اختلال شود پس بهتر است این کار را به متخصصین این حوزه و شرکت هایی که در زمینه ی فروش انواع جک فعالیت می کنند، بسپارید. قبلا شرکت صنعتینو که یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه ی فروش و نصب جک پارکینگی یال است را به شما معرفی کردیم، در ادامه چند نکته ی مهم برای نصب جک پارکینگی یال به شما خواهیم گفت.

  • ابتدا محل دقیق نصب بازوها را مشخص کنید.
  • صفحه های پلیت را با رول بولت به خوبی ببندید.
  • محاسبات را دقیق و اصولی انجام دهید.
  • پایه ها را به خوبی روی صفحه ی پلیت متصل کنید.
  • از تراز بودن پایه ها اطمینان حاصل کنید.
  • کورس جک یال را داخل ببرید.
  • بازوی یال را به خوبی براکت عقب متصل کنید.
  • درب را تا زاویه ۹۰ درجه باز کنید.
  • در مرحله ی آخر جک ها را تراز کنید و براکت های جلو را به درب متصل کنید.
جک پارکینگی یال

گارانتی استفاده از جک پارکینگی یال

سازندگان جک پارکینگی یال که این روزها به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا و امکانات جانبی متعدد بین خریداران بسیار محبوب شده است با اطمینان از کیفیت محصول تولید شده آن را تا سه سال ضمانت می کنند. خریداران می توانند تا سه سال پس از خرید این محصول در صورت بروز هرگونه مشکل برای جک آن را تعویض نمایند. این ضمانت سه ساله نشان دهنده ی اعتماد فروشنده به محصول تولید شده است.

تفاوت جک پارکینگی یال با جک دستی

اگر چه جک های دستی و جک های یال از نظر ظاهری شبیه به هم هستند اما از نظر ویژگی ها و کاربرد با هم متفاوت هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

جک های دستی و پارکینگی یال از نظر قابلیت تردد روزانه متفاوت هستند. طبیعتا جک های یال می توانند به تعداد بالا در طول روز درب ها را باز و بسته کنند.

جک های دستی توانایی باز و بسته کردن درب های بسیار سنگین و عریض را ندارند، برای باز و بسته کردن چنین درب هایی بهتر است از جک پارکینگی یال استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت جک های دستی به دلیل داشتن امکانات و تجهییزات کمتر، قیمت مناسبی دارند اما اگر به دنبال جک پارکینگی هستید که علاوه بر داشتن همه ی قابلیت های یک جک پارکینگی خوب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد ما به شما جک پارکینگی یال را پیشنهاد می کنیم.

معایب جک پارکینگی یال

ناگفته پیداست که هر محصولی ممکن است معایب ریز و درشتی نیز داشته باشد. از معایب جک پارکینگی یال می توان به عدم پشتیبانی از برق اضطراری UPS اشاره کرد که البته در بسیاری از ساختمان ها این سیستم تعبیه نشده است. از آن جا که این جک از نوع الکترومکانیکی می باشد، استهلاک بالایی دارد و ممکن است فرسوده شود که به طور کلی یک عیب محسوب می شود.

۵ نکته مهم در خرید جک پارکینگی یال

۱.انواع جک پارکینگی یال، مناسب مجتمع های مسکونی و اداری با دفعات عبور و مرور مشخص می باشند.

۲.دارا بودن قابلیت تنظیم اتوماتیک بسته شدن در از یک تا ۹۹ ثانیه

۳.دارای ویژگی فست کلوز (بسته شدن درب پس از عبور خودرو از جلو چشمی)

۴.تجربه خرید مطمئن به دلیل گارانتی و خدمات پس از فروش یکپارچه در کشور

۵.جک پارکینگی یال بهترین انتخاب در گروه جک های پارکینگی میان قیمت می باشد.

خرید جک پارکینگی

خرید جک پارکینگی باید از مجموعه های معتبر صورت بگیرد. همواره سعی کنید که شرکت های معتبر را برای خرید جک پارکینگی انتخاب کنید.

یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی انواع جک پارکینگی شرکت صنعتینو می باشد، از اهداف این شرکت تولید انواع جک پارکینگی و تجهیزات مربوط به آن با بالاترین کیفیت است. با خرید جک پارکینگی از این مجموعه می توانید از امنیت ورودی خود آسوده خاطر باشد. لازم می دانیم بگوییم که همه ی محصولات این شرکت طبق استانداردهای جهانی تولید می شوند وهمچنین قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب است.

علاوه بر همه ی مزایایی که برای این جک پارکینگی گفتیم، باید بگوییم این محصول با افتخار توسط تولید کنندگان ایرانی طراحی و عرضه می شود. علاوه بر صرفه اقتصادی که خرید این جک ها دارد، حمایت از تولید ملی باعث جرخش چرخ تولید و صنعت، عدم وابستگی به محصولات وارداتی و خود کفایی، اشتغال زایی برای جوانان هموطنان مان می شود.

صنعتینو یکی از شرکت های تولید کننده ی ایرانی است که برای تهیه ی جک پارکینگی یال می توانید به آن ها مراجعه کنید.

صنعتینو علاوه بر تولید جک پارکینگی در زمینه ی تولید انواع تگ های ضد سرقت، گیت های ضد سرقت فروشگاهی و دستگاه های حضور غیاب نیز فعالیت می کند. این شرکت با سابقه نهایت تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت با طول عمر زیاد به کار گرفته است.

اگر قصد خرید این جک پارکینگی دارید می توانید با مراجعه به این شرکت با همه ی محصولات را مشاهده کنید و با هم مقایسه کنید سپس برای انتخاب بهترین نمونه تصمیم بگیرید.

می توانید برای انتخاب مناسب ترین جک پارکینگی با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید و از راهنمایی های ایشان نیز استفاده کنید. نصب جک پارکینگی کار بسیار تخصصی است که بهتر است آن را به افراد خبره در این زمینه بسپارید. نصاب های شرکت صنعتینو برای نصب انواع جک پارکینگی مناسب ترین گزینه هستند و با دقت این کار را انجام میدهند.

جک پارکینگی یال نوعی جک پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی است و قابل رقابت با محصولات خارجی است. در ضمن قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر آن، این جک ساخته ی دست هموطنان خودمان است و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود و همین عامل است که بر قیمت جک پارکینگی یال اثر گذاشته است.

X1: این نوع جک الکترومکانیکی است و توانایی باز کردن دو لنگه درب با عرض ۴ متر را دارد. شفت این جک ۴۵ سانتی متری است و قدرت موتور آن ۲۲۰ ولتاژ است.

X2: این جک با موتوری قدرتمند تولید و عرضه میشود، قدرت موتور این جک ۲۲۰ ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیات این جک ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن آن است. این جک ها با گذشت مدت زمان ۱۷ ثانیه درب را باز و بسته میکند ولی اشکال این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط ۱۰ بار میتواندد باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی کم تردد استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها ۳۰ سانتی متر می باشد.

قیمت جک پارکینگی یال نسبت به سایر جک ها خیلی مناسب تر است و عرصه را برای حضور سایر جک ها تنگ کرده است. جک ها این تجهیزات دوست داشتنی به کمک بشر آمدند ونیاز به نیروی انسانی را حذف کرده اند. قبل از تولید جک ها باز و بسته کردن درب های طویل و سنگین کاری بسیار طاقت فرسا و سخت بود اما امروزه با وجود این جک ها درب ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند.

جک پارکینگی یال با داشتن بازوی قفل شونده در مقابل فشاری که در جهت مخالف به آن وارد میشود مقاومت میکند و برای این کار نیازی به قفل برقی ندارد.

جک پارکینگی یال میتواند تردد های بالا را به خوبی مدیریت کند.

جک پارکینگی یال زیبا، مطمئن و مقرون به صرفه است.

قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه خارجی کمتر و بسیار با کیفیت است و طراحان این جک به خاطر اطمینان از کیفیت این محصول را با

۲۴ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه میدهند.

جک پارکینگی یال برای درب های دو لنگه با طول بین ۳ تا ۴ متر و درب های سنگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم مناسب است.و…

برای تماشای ویدئوی زیر به فیلتر شکن نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

Call Now Buttonتماس بگیرید