لوگو - صنعتینو
گیت فروشگاهی دست دوم - صنعتینو


برای اطلاع از قیمت‌های روز انواع تجهیزات فروشگاهی و خرید از سایت با ما تماس بگیرید:

0910-6505622

اگر به دنبال یک راهنمای عالی و درجه یک برای خرید گیت فروشگاهی دست دوم هستید این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهیم به موضوع خرید یا فروش گیت فروشگاهی دست دوم بپردازیم. به عنوان مقدمه برای خرید انواع گیت فروشگاهی دست دوم باید بدانیم که چند سالی هست که گیت های فروشگاهی در مغازه های مختلف دیده می شود کاربردهای آنها بسیار گسترده است. استفاده از گیت فروشگاهی می‌تواند موجب کاهش سرقت از انواع مغازه های لوازم التحریر یا فروشگاه لباس یا سایر فروشگاه ها گردد. از گذشته تاکنون برندهای مختلف آمریکایی و اروپایی در بازار ایران دیده شده است. گیت فروشگاهی آمریکایی و اروپایی که در سالهای نه چندان دور وارد ایران می شدند از کیفیت مطلوبی برخوردار بودند. اما به مرور زمان به علت شرایط اقتصادی و شرایط رقابتی بازار استفاده از گیت  فروشگاهی چینی یا دزدگیر فروشگاهی چینی وسعت پیدا کرد.

گیت فروشگاهی دست دوم - صنعتینو

معایب و محاسن خرید گیت فروشگاهی دست دوم

از جمله معایب گیت فروشگاهی دست دوم آن است که گیت فروشگاهی دست دوم فاقد قطعات یدکی خواهد بود. بنا بر این اگر دستگاه شما دچار خرابی شود و یا در عملکرد آن نقصی وجود داشته باشد تقریبا کاری از دستتان بر نمی آید. زمانی که شما گیت فروشگاهی نو از یک شرکت معتبر خریداری می‌کنید آن شرکت موظف است که دزدگیر فروشگاهی  یا گیت فروشگاهی را برای شما نصب کند. اما اگر گیت فروشگاهی دست دوم بخرید ممکن است که خدمات نصب و حتی خدمات پس از فروش و گارانتی نداشته باشید و هر مشکلی که برای دستگاه شما به وقوع بپیوندد هیچ چاره ای نخواهید داشت. پس بهتر هست گیت فروشگاهی نو خریداری کنید به جای گیت فروشگاهی دسته دوم و لوچینی. ما به شما توصیه می‌کنیم که گیت فروشگاهی چینی نو بهتر از گیت فروشگاهی دست دوم عمر آمریکایی و اروپایی هست. در واقع تنها حسن گیت فروشگاهی دست دوم ارزانی آن است. اگر بسیار مصر هستید که گیت فروشگاهی دست دوم تهیه کنید به شما توصیه می کنم با فروشنده آن در رابطه با گارانتی و شرایط نصب آن حتما به توافق برسید. نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با نصب گیت فروشگاهی آن است که نصب دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر لباس امری بسیار حساس است و نیازمند به یک کارشناس خبره دارد. ممکن است شما از گیت فروشگاهی دست دوم صرفاً برای ایجاد ترس در دل دزدان استفاده کنید. البته این امر امری تایید شده و درست است چرا که حتی گیت فروشگاهی اگر خاموش باشد و کار هم نکند به خودی خود موجب کاهش سرقت مغازه شما خواهد شد. کاهش سرقت در صورت استفاده از گیت فروشگاهی بین ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد گزارش شده است.

نکاتی که باید قبل از خرید گیت فروشگاهی دست دوم بدانید!

برای خرید گیت فروشگاهی دست دوم به عنوان یکی از انواع تجهیزات فروشگاهی نکاتی در مورد وسایل کارکرده وجود دارد که قبل از خرید باید از آن ها اطلاع کامل داشته باشید سپس تصمیم بگیرید:

  • تگ دست دوم، در صورتی که سالم بوده و به قیمت پایین تر تهیه بشود، ریسک چندانی ندارد. در واقع تگ های دزدگیر، مدارات بسیار ساده ای هستند که حتی باطری هم ندارند و به همین دلیل بسیار به ندرت در طول زمان دچار مشکل می شوند و حتی تگ دست دوم از این بابت که مدت زمانی بدون مشکل کار کرده و امتحانش را پس داده است، شاید بیشتر قابل اطمینان باشد.
  • گیت دست دوم نیاز به بررسی کامل به لحاظ برند، سلامت و امکان نصب در مکان فروشگاه شما دارد. در مواردی، قیمتی که برای گیت دست دوم نامرغوب پیشنهاد می شود، تفاوت چندانی با قیمت دستگاه نو با همان برند ندارد.
    معامله با شرکت های گیت فروشگاهی معمولاً منوط به پاسخ دهی دستگاه در محل فروشگاه می باشد و این موضوع در قرار داد درج می شود ولی فروشندگان گیت دست دوم، گیت را در محل خودشان تست می کنند که این موضوع ممکن است، کافی نباشد و خریدار دچار دردسر شود. پیشنهاد ما این است که حتی اگر می خواهید گیت دست دوم بخرید، از یک نفر که دانش مربوطه را دارد، بخرید یا از او مشاوره بگیرید. البته تمام این مطالب نفی کننده این موضوع نیست که ممکن است شما، گیت بسیار خوبی را به قیمت بسیار پایین بتوانید از همکاران خود تهیه کنید،
  • گیت فروشگاهی دست دوم، معمولا بدون گارانتی می باشد.

چند اشتباه رایج در خرید گیت فروشگاهی

AM تکنولوژی جدید تری نسبت به RF می باشد:

واقعیت این است که این دو تکنولوژی تقریباً همزمان ابداع شده اند و حتی تکنولوژی AM یکی دو سالی قبل از آن یکی عرضه عمومی شد و از همان ابتدا قیمت و ساختار برچسب ها تعیین کننده بوده است.

لیبل و تگ، گیت های مخصوص خودشان را دارند:

نه اصلا اینطور نیست و هر گیتی همزمان با تگ و لیبل هم فرکانس خودش کار می کند. با این حال با توجه به گیرایی کمتر لیبل نسبت به تگ، در صورتی که بنا بر استفاده از لیبل باشد، از دستگاه قوی تری باید استفاده شود و فاصله بین آنتن ها کمتر در نظر گرفته شود.

گیت های ایرانی ارزان تر هستند:

گیت های ایرانی نه ارزان ترند و نه بی کیفیت تر. اتفاقا گیت های ایرانی و بخصوص گیت های AM ایرانی، کیفیت بالاتری نسبت به گیت های خارجی و بخصوص گیت های چینی دارند و دلیل عدم ورود گیت AM چینی همین موضوع می باشد. دزدگیر فروشگاهی اسپینر هم تنها برندی می باشد که هر سه تکنولوژی AM، RF و EM را تولید کرده و دو تکنولوژی اول را به صورت انبوه به بازار عرضه می کند.

دزدگیر فروشگاهی جایگزین دوربین مداربسته:

گیت و دوربین هرکدام کارکرد خودشان را دارند و بیشتر مکمل هم هستند تا جایگزین. توضیحات بیشتر را در مقالات دیگر سایت می توانید ملاحظه فرمایید.

تگ سنسورماتیک امنیت بالاتری دارد:

تگ سنسورماتیک نوع خاصی از تگ می باشد که جداکننده مخصوصی دارد و با جدا کننده مگنتی باز نمی شود و به همین دلیل تصور بر این است که امنیت بالایی دارد ولی واقعیت این است که جدا کننده مخصوص داشتن به معنای عدم امکان باز شدن توسط سارقین حرفه ای نیست. خودم در زاهدان شاهد بودم که یکی از فروشنده ها که گیت نداشت، تگ هایی را که بر روی لباس های وارداتی زده شده بودند، با یک حرکت چکش باز می کرد، هرچند که خودم به سختی توانستم قلق باز کردن تگ سنسورماتیک را پیدا کنم.

تگ ها باید در سیستم تعریف شوند:

تگ های رایج در بازار ایران، هیچ نیازی به تعریف شدن ندارند و در صورتی که فرکانس شان با فرکانس دزدگیر فروشگاهی یکی باشد، مدیر فروشگاه می تواند از آنها استفاده کند. البته لازم است که قبل از استفاده، قدرت گیرایی تگ و کیفیتش بررسی شود.

تگ ها بر اساس مدلشان مشخص می شوند مانند صدفی، گلفی، عدسی، گریف و …:

مدل تگ تنها مشخص کننده ظاهر تگ می باشد، مدار داخلی تگ می تواند AM یا RF باشد و فرکانس های مختلفی داشته باشد، حتی کیفیت خود تگ هم صرفنظر از فرکانس آن، می تواند بسیار متفاوت باشد. با این اوصاف قیمت یک نوع تگ صدفی خاص می تواند چند برابر قیمت یک تگ صدفی دیگر باشد.

قصد خرید تگ و دزدگیر لباس را دارید؟ اینجا کلیک کنید ⬅️ دزدگیر لباس

جابجا گفته شدن اصطلاحات:

اصطلاحات درست به این صورت است؛ تگ به وسیله کوچکی اطلاق می شود که بر روی کالا الصاق می شود و مدل های مختفی مثل صدفی، گلفی، گریف، عدسی، پنسیل و . گیت فروشگاهی گاه به مجموعه کامل اطلاق می شود و گاه صرفاً به آنتن هایی که در خروجی نصب می شوند گفته می شود. مگنت به معنی آهنرباست و چون جدا کننده تگ ها، اکثراً آهنربایی می باشد، به جدا کننده ها نیز گفته می شود. لیبل یا برچسب، تگ های یکبار مصرفی می باشند که به صورت برچسب تولید شده اند. خنثی کننده، ابزاریست که برای خنثی کردن برچسب های ضد سرقت به هنگام فروش کالا استفاده می شود.

قیمت گیت فروشگاهی، تعیین کننده کیفیت آن می باشد:

تا حدودی اینگونه است و نه کاملاً و به هنگام خرید، بهتر است که پس از مشخص شدن بودجه ای که می توانید صرف کنید، از فروشنده معتمد بخواهید با در نظر گرفتن نیازها و شرایط خاص شما، بهترین گیت را با توجه به بودجه پیشنهاد کند.

دستگاه فقط زمانی آلارم می دهد که تگ از بین دو آنتن عبور کند:

 تلاش های بسیار زیادی شده تا دستگاه به تگ هایی که نزدیگ آنتن شده ولی عبور نکرده اند، واکنشی نداشته باشند ولی هنوز نتیجه دلخواه حاصل نشده و لازم است که فضایی در اطراف آنتن خالی از تگ باشد که این موضوع مشکلاتی را برای فروشگاه های کوچک ایجاد می کند.

گیت خوب و بد ندارد و همه شان چینی هستند:

این تصور نادرست معمولا پس از صحبت با یکی دو فروشنده برطرف می شود.

گیت خوب هیچ خطایی ندارد:

فناوری گیت فروشگاهی، حدود شصت سال عمر دارد ولی در این شصت سال به اندازه فناوری های دیگر پیشرفت نداشته و جهش فوق العاده ای اتفاق نیفتاده است. بوق کاذب، تداخل بین گیت ها، نقطه کور و دیگر مشکلات گیت کمتر شده ولی هنوز وجود دارد.

فروشندگان گیت فروشگاهی دست دوم چه کسانی هستند؟

افرادی که معمولا به دنبال فروش گیت فروشگاهی دست دوم خود در فضای مجازی هستند شامل یکی از این حالات زیر می شوند:

ممکن است آنها به تازگی گیت فروشگاهی از یک شرکت تهیه کردند ولی از کیفیت آن رضایت ندارند و به دنبال حذف آن هستند تا گیت بی کیفیت خود را بفروشند و یک گیت جدید بخرد.

در حالت دوم ممکن هست فروشنده ۳ الی ۴ سال از دستگاه خود استفاده کرده است.  و این موجب شده است عملکرد دزدگیر فروشگاهی مغازه وی  ضعیف شده و حال او می‌خواهد از شر دستگاه خود خلاص شود و به دنبال فردی می گردد که گیت فروشگاهی خود را به وی بفروشد.

در حالت بعدی ممکن است فروشنده دزدگیر لباس دست دوم یا گیت فروشگاهی دست دوم کسب و کار خود را به تازگی عوض کرده است و دیگر گیت فروشگاهی اش به دردش نمی خورد .

هیچ کدام از حالات فوق خرید گیت فروشگاهی دست دوم توصیه نمی‌شود.

چرا که زمانی که گیت فروشگاهی قرار است برای اولین بار در یک پاساژ نصب شود نصاب فرکانس کاری دستگاه های مغازه های مجاور را تشخیص می دهد کاری می‌کند که دستگاه گیت فروشگاهی شما با سایر دزدگیرهای فروشگاهی مجاور دچارت دچار تداخل فرکانسی نشود.

بعضی از فروشندگان که هیچ دانشی در این حوزه ندارند، فرکانس کاری دزدگیر فروشگاهی دست دوم خود را نمی‌دانند و به همین دلیل  به خریدار توصیه می‌کنند از چند نوع تگ یا لیبل با فرکانس های کاری مختلف بهره ببرد.

این در حالی است که تنها  یکی از آن تگ ها یا لیبل ها به درستی کار خواهند کرد .پس بازهم خرید گیت فروشگاهی دست دوم توصیه نمی‌گردد.

برای خرید گیت فروشگاهی با کیفیت و اقتصادی اینجا کلیک کنید ⬅️ انواع گیت فروشگاهی

در نهایت دزدگیر فروشگاهی دست دوم بخریم یا نه؟

یکی دیگر از معایب خرید گیت فروشگاهی دست دوم آن است که در این حالت شما مجبور هستید کل هزینه گیت فروشگاهی دست دوم را به صورت نقد بپردازید. ولی اگر دزدگیر فروشگاهی خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید می توانید قسمتی از هزینه گیت فروشگاهی را به صورت اقساط پرداخت کنید. در ضمن اگر گیت فروشگاهی نو خریداری کنید می توانید از مشاوره یک شرکت معتبر استفاده کنید و مطمئن باشید که نصب گیت فروشگاهی شما به طور دقیق انجام شده است و هیچ تداخلی با سایر دستگاه های مجاور نخواهد داشت و می توانید از گارانتی تعویض برد الکترونیکی گیت فروشگاهی خود تا مدت یک سال استفاده کنید که در این صورت اگر برد الکترونیکی گیت فروشگاهی شما بسوزد یا معیوب شود شرکت فروشنده موظف است آن را تعویض کند. همچنین می توانید از ۳ الی ۵ سال خدمات پس از فروش آن شرکت استفاده کنید. به عنوان نتیجه گیری درباره خرید و فروش گیت فروشگاهی دست دوم یا دزدگیر فروشگاهی دست دوم می توان گفت که این امر یک ریسک برای خریدار خواهد بود. پس توصیه به این کار نمیکنیم اما اگر بنا به هر دلیلی از جمله مسائل اقتصادی تصمیم گرفته اید حتما از گیت فروشگاهی دست دوم بهره ببرید می توانید از تجربیات استفاده کنید تا بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

گیت فروشگاهی دست دوم - صنعتینو

گیت فروشگاهی چینی

در رابطه با گیت فروشگاهی چینی باید این موضوع را خاطر نشان کرد که لزوما چینی بودن یک گیت فروشگاهی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. کالاهای چینی هم باکیفیت هستند هم بی کیفیت و این بستگی به انتخاب شما و البته شرکتی دارد که از آن گیت فروشگاهی را تهیه می کنید. بعد از وارد شدن دزدگیر فروشگاهی چینی در بازار ایران افراد سودجو و بی سابقه توانستند با ارائه قیمت های پایین تر برای دزدگیر فروشگاهی توجه مشتریان را به شرکت خود جلب کنند. به همین دلیل شرکت های با سابقه در این زمینه هم مجبور شدند برای آنکه بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند دزدگیرفروشگاهی چینی را وارد سبد کالای خود کنند. گیت فروشگاهی چینی در بازار ایران به طور کلی یعنی استفاده از کالای بی کیفیت چراکه دزدگیر مغازه چینی معمولاً عمر کوتاهی دارند. حال شما فرض کنید که برای صرفه جویی در هزینه های خود می خواهید از گیت فروشگاهی دست دوم استفاده کنید.

 

تجربه خریدی اقتصادی و امن با صنعتینو!

برای اطلاع از قیمت بروز انواع تجهیزات فروشگاهی و مشاوره تخصصی با تیم صنعتینو با شماره 09106505622 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول گیت فروشگاهی دست دوم

تا حدودی اینگونه است و نه کاملاً و به هنگام خرید، بهتر است که پس از مشخص شدن بودجه ای که می توانید صرف کنید، از فروشنده معتمد بخواهید با در نظر گرفتن نیازها و شرایط خاص شما، بهترین گیت را با توجه به بودجه پیشنهاد کند.

 

گیت های ایرانی نه ارزان ترند و نه بی کیفیت تر. اتفاقا گیت های ایرانی و بخصوص گیت های AM ایرانی، کیفیت بالاتری نسبت به گیت های خارجی و بخصوص گیت های چینی دارند و دلیل عدم ورود گیت AM چینی همین موضوع می باشد. دزدگیر فروشگاهی اسپینر هم تنها برندی می باشد که هر سه تکنولوژی AM، RF و EM را تولید کرده و دو تکنولوژی اول را به صورت انبوه به بازار عرضه می کند.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید