لوگو - صنعتینو

چگونه گیت‌های فروشگاهی هوشمند فروش شما را افزایش میدهد؟

جستجو
دسته ها
دسته‌ها

چگونه گیت‌های فروشگاهی هوشمند فروش شما را افزایش میدهد؟

گیت های فروشگاهی یا سیستم های حفاظت فروشگاهی که در خروجی فروشگاه ها نصب شده و نسبت به خروج کالاهای دارای تگ مخصوص، اعلان هشدار می دهند، امروزه در هر فروشگاه خرده فروشی که امکان کف رفتن کالاهای آن وجود دارد، مشاهده می شود، چه این فروشگاه ها، فروشگاه لباس باشد، کتابفروشی باشد، نسبت به فروش لوازم آرایشی اقدام کند و یا هایپرمارکتی باشد که نیازهای روزمره آدمها را در قفسه های خود داشته باشد. در تمام این موارد، مدیران فروشگاه با الصاق تگ های امنیتی گیت فروشگاهی، اعم از تگ سخت یا تگ نرم، تلاش می کنند که آمار سرقت روزانه کالاها را در حد امکان کاهش دهند. در ادامه مطلب، تلاش می کنیم مزایای گیت فروشگاهی را به صورت جداگانه، مورد بررسی قرار دهیم.

جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت فروشگاه:

امنیت مقوله ای چندگانه و اولین شرط سوددهی یک فروشگاه یا کسب و کار می باشد. در فروشگاه هایی که کالاها و محصولات، به صورت قفسه باز ارائه می شوند و مشتریان امکان دسترسی به کالاها را دارند، بالطبع سارقان و دزدان نیز، امکان مخفی کردن کالاها و خروج آنها را بدون پرداخت هزینه خواهند داشت. نصب گیت فروشگاهی و الصاق تگ و لیبل به کالاها، باعث انصراف سارق ها و افزایش امنیت فروشگاه می شود.
همانطور که می دانید، دزدها فقط کالاهای فروشگاه را سرقت نمی کنند و صرف حضورشان در فروشگاه ها، نگرانی های دیگری را نیز برای صاحبان و مشتریان فروشگاه ها، ایجاد می کند و نصب گیت فروشگاهی و دلسردی سارقین از سرقت، باعث رفع این نگرانی ها و افزایش امنیت فروشگاه می شود. در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید بزرگ، این جنبه از امنیت، اهمیت بیشتری دارد.

بهبود تجربه خرید مشتری:

اگر به فروشگاه های بزرگی رفته باشید که فاقد سیستم های نظارتی و تجهیزات امنیتی هستند، احتمالاً نگاه همراه با سوءظن یک سری کارمندان فروشگاه را احساس کرده باشید. همچنین در چنین فروشگاه هایی، کارمندانی وجود دارند که به هنگام خروج مشتری، کالاهای خریداری شده را بازرسی می کنند. در صورتی که دلیل محکم دیگری برای رفتن به آن فروشگاه نداشته باشید، مطمئناً ترجیح می دهید که دیگر به آن فروشگاه ها نروید و خریدهای خود را از جای دیگری انجام دهید. نصب گیت فروشگاهی و دیگر سیستم های حفاظتی، باعث می شود که نظارت های انسانی کاهش پیدا کرده و مشتریان واقعی، احساس راحتی بیشتری کنند و تجربه خرید مشتری بهبود یابد.

مدیریت موجودی:

مدیریت موجودی کالاها، در یک فروشگاه اهمیت زیادی دارد؛ نبود یک کالا، باعث از دست رفتن فروش، کاهش سود و تنزل کیفیت خدمات فروشگاه می شود و موجودی بیش از حد کالا، باعث اتلاف منابع مالی، فضای انبار و قفسه ها و افزایش هزینه های مربوطه می شود. فروشگاه ها، معمولاً با استفاده از نرم افزارهای مدیریت فروشگاه و حسابداری، که به صورت اتومات، با خرید یا فروش هر کالا، موجودی آن را در سیستم به روز می کنند، معمولاً موجودی کالاهای خود را کنترل کرده و میزان آن را در حد بهینه، حفظ می کنند ولی چه اتفاقی می افتد اگر، کالا یا کالاهایی بدون فروش از فروشگاه خارج شود؟ در چنین حالتی، موجودی واقعی با موجودی سیستمی تطابق نداشته و منجر به مشکلاتی می گردد که در چند خط گذشته به آن پرداختیم. در واقع، خسارت مالی و هزینه های سرقت، عددی بیش از قیمت تمام شده کالاهای سرقت شده بوده و هزینه های دیگری هم خواهد داشت.

معرفی و پرزنت بهتر کالاها:

تصور کنید که یک فروشنده، مجبور باشد، همواره مراقب کالاهایی باشد که مشتریان آنها را بررسی کرده و در مورد خریدشان فکر می کنند. چنین فردی، هیچگاه نخواهد توانست کالاها را به درستی برای مشتری عرضه کرده و مشتری را راهنمایی کند. او همیشه باید مراقب باشد که سارقان، در پوشش مشتری کالاها را کش نروند و پرزنت کالاها و مشاوره دادن به مشتری، دومین اولویت او خواهد بود. نصب گیت فروشگاهی در فروشگاه، باعث می شود که فروشندگان با خیال راحت تری، نسبت به خدمات دهی به مشتریان خود اقدام کنند و میزان رضایت مشتریان را افزایش دهند.

خرید با کیفیت ترین گیت های فروشگاهی نو و دسته دوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

Call Now Buttonتماس بگیرید