لوگو - صنعتینو

قیمت جک پارکینگی

جستجو
دسته ها
دسته‌ها
قیمت جک پارکینگی
جهان روز به روز در حال توسعه است و تکنولوژی باعث پیشرفت زندگی بشر شده است. دیگر به ندرت میتوان ابزارهایی را پیدا کرد که با دست کار میکنند و معمولا دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار میکنند.جک پارکینگی نیز از جمله ابزار هایی است ک با نصب روی درب های تک لنگه و دو لنگه به صورت اتوماتیک درب ها را باز و بسته میکنند و برای این کار هیچ نیازی به نیروی انسانی ندارد و تنها با فشار دادن یک دکمه از ریموت کنترل درب ها را در طول شبانه روز بارها  باز و بسته میشوند.در این مطلب میخواهیم با قیمت جک پارکینگی آشنا شویم و انواع جک پارکینگی را از نظر قیمت بررسی کنیم. فایل صوتی این متن

جک پارکینگی-https://sanatino.com/

کاربرد جک پارکینگی

همانطور که در ابتدا اشاره ی کوتاهی به نحوه ی عملکرد این جک ها داشتیم، باید گفت این جک ها با تعبیه شدن روی درب های لولایی لنگه های درب آن ها را به راحتی و به طور اتوماتیک باز و بسته میکنند بدون اینکه به انسان ها احتیاجی داشته باشند.جک پارکینگی قابلیت نصب روی انواع درب مجتمع مسکونی کم رفت و آمد یا درب های مجتمع های تجاری و دولتی شلوغ و پر تردد، با وزن و ابعاد مختلف را دارند. باز و بسته کردن درب مکان های شلوغ و پر رفت و آمد که وزن آن ها زیاد است و طول لنگه های درب ها زیاد است اگر به صورت دستی و توسط انسان ها صورت گیرد سخت و طاقت فرسا خواهد بود، همچنین باید مدت زمای را پشت در معطل شد زیرا باز و به بسته شدن درب توسط انسان ها به کندی صورت میگیرد. استفاده از جک های پارکینگی با چفت کردن دقیق لنگه ها زمانی که درب بسته است باعث حفظ امنیت مکان مورد نظر میشود. برای نصب جک هیدرولیکی روی درب باید میزان رفت و آمد مکان مورد نظر، طول لنگه و وزن درب را مورد بررسی قرار داد و سپس برای خرید آن ها اقدام کرد.

بیشتر بخوانیم : جک پارکینگی یال

انواع جک پارکینگی

جک پارکینگی مکانیکی: برای درب های سبک و کم عرض در مکان هایی خیلی شلوغ و پر رفت و آمد نیستند از این نوع جک استفاده میشود. این جک همانطور که از اسمش پیداست برای باز و بسته کردن درب به نیروی مکانیکی و گیربکس احتیاج دارد.موتور کوچکی که در این جک قرار داده شده است با جمع کردن و باز کردن ماردون به وسیله ی گیر بکس درب را جابجا میکند. جهت ارتقا سطح ایمنی درب های مجهز شده به جک مکانیکی، میتوان از قفل برقی برای آن ها استفاده کرد تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری این جک را روی درب لولایی نصب کرد. البته استفاده از این جک در مجتمع ها و ادارات شلوغ توصیه نمی شود زیرا با باز و بسته شدن زیاد جک ها طول عمر آن ها کم میشود.
جک پارکینگی-https://sanatino.com/

جک پارکینگی هیدرولیکی

مناسب ترین جک برای نصب شدن روی درب مکان های شلوغ و پر تردد است. جک هیدرولیکی را می توان روی درب های عریض و خیلی سنگین نصب کرد. عملکرد جک ها به کمک فشار هوا و روغن است.

از تفاوت هایی که این جک با جک مکانیکی دارد این است که این جک توانایی باز و بسته کردن درب به صورت نا محدود را دارد. همچنین وزن زیاد و عرض زیاد لنگه ها نیز اختلالی در عملکرد آن ها ایجاد نمی کند.

این جک ها طول عمر بیشتری دارند و طی گذشت چندین سال به سادگی مستهلک و فرسوده نمی شوند. اما قیمت جک پارکینگی هیدرولیکی به خاطر برتری هایی که بر نوع مکانیکی دارد، بالاتر است.

قیمت جک پارکینگی-صنعتینو

مقایسه قیمت جک پارکینگی

جک پارکینگی در چندین نوع تولید می شود که کاربرد همه ی آن ها یکی است ولی تفاوت هایی با هم دارند. در ادامه انواع آن ها را معرفی می کنیم.

جک های پارکینگ مکانیکی:

این جک ها به خاطر محدودیتی که در تعداد و باز و بسته شدن در طول شبانه روز دارند مناسب برای نصب روی درب مجتمع های مسکونی کم تردد هستند. جک مکانیکی را معمولا روی درب هایی که از لحاظ وزنی سبک هستند تعبیه می کنند. قیمت جک پارکینگی مکانیکی نسبت به سایر جک ها مقرون به صرفه تر است.

جک پارکینگ هیدرولیکی یا پنوماتیکی:

این جک بر خلاف جک مکانیکی می تواند درب های سنگین و عریض را به راحتی باز و بسته کند بدون اینکه برای تعداد باز و بسته شدن محدودیت داشته باشد. البته قیمت جک پارکینگی هیدرولیکی نسبت به جک مکانیکی بیشتر است.

جک پارکینگی-https://sanatino.com/

نکات مهمی که برای خرید جک پارکینگی باید بدانید!

در هنگام خرید، نباید تنها به قیمت جک پارکینگی توجه داشت، بلکه باید کیفیت را مد نظر قرار داد. با این که ممکن است فکر کنید قیمت جک پارکینگی بالا است اما به این نکته نیز توجه کنید که این جک ها سالیان سال برای شما کار می کنند و قیمت جک پارکینگی نسبت به کاری که انجام می دهند معقول به نظر می آید. هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت جک پارکینگی که فاکتور مهمی نیز هست، باید به:

  • زاویه ای که جک می تواند درب را باز و بسته کند
  • دو سرعته بودن جک
  • قابلیت استفاده از باتری
  • امکان نصب قفل برقی
  • جنس چرخ دنده های گیر بکس
  • ولتاژ برق مصرفی

همچنین برد جک باید قابلیت هماهنگی با سیستم های RF Ideas را داشته باشد، توجه کرد.

داشتن میکرو سوییچ نیز باعث می شود در صورتی که چشمی کار نکند و خودرو به درب برخورد کرد، جک بتواند درب را باز کند.

وجود خلاص کن نیز در جک های هیدرولیکی که با برق کار می کنند بسیار مهم است. زیرا در صورت قطع برق می توان با استفاده از خلاص کن درب را باز و بسته کرد.

اگر جک تایمر نیز داشته باشد عملکرد بهتری ارائه خواهد داد.

اگر می خواهید با مناسب ترین قیمت جک های پارکینگی خریداری کنید که بهترین عملکرد را داشته باشد توصیه می کنیم به شرکت صنعتینو مراجعه کنید. زیراقیمت جک پارکینگی این شرکت مناسب است، کیفیت و عملکرد جک عالی است، متریال مورد استفاده با کیفیت هستند.

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین جک هستید و قیمت جک پارکینگی برای شما مهم است، این شرکت گزینه مناسبی برای خرید جک می باشد. وجود جک پارکینگی آسایش و راحتی را به شما هدیه می دهد.

سوالات متداول قیمت جک پارکینگی:

همانطور که در ابتدا اشاره ی کوتاهی به نحوه ی عملکرد این جک ها داشتیم، باید گفت این جک ها با تعبیه شدن روی درب های لولایی لنگه های درب آن ها را به راحتی و به طور اتوماتیک باز و بسته میکنند بدون اینکه به انسان ها احتیاجی داشته باشند.

جک پارکینگی قابلیت نصب روی انواع درب مجتمع مسکونی کم رفت و آمد یا درب های مجتمع های تجاری و دولتی شلوغ و پر تردد، با وزن و ابعاد مختلف را دارند.

جک الکترومکانیکی: جک پارکینگی الکترومکانیک برای باز و بسته کردن درب هایی که چندان سنگین نیستند و عبور و مرور زیادی در آن جا صورت نمی گیرد، مورد استفاده قرار میگیرند به طور مثال درب های مجتمع های مسکونی.
جک پارکینگی هیدرولیکی: برعکس جک الکترومکانیکی، می توان جک های هیدرولیکی را روی درب های سنگین و بزرگ نصب کرد، بازو های این جک ها محدودیتی برای باز و بسته شدن ندارند و در مکان های شلوغ و پر تردد بسیار مفید و کاربردی هستند.

زاویه ای که جک میتواند درب را باز و بسته کند،

دو سرعته بودن جک

قابلیت استفاده از باتری

امکان نصب قفل برقی

جنس چرخ دنده های گیر بکس

ولتاژ برق مصرفی

برد جک باید قابلیت هماهنگی با سیستم های RF Ideas را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =

Call Now Buttonتماس بگیرید